Detta resonemang har logiska hål.!Paxen said:Tills slut så tar ulv 1 chansen och outar sig som väktare, men ulv 2 tänker inte på detta utan tar även han chansen att outa sig som väktare.
Tror vi att Basse är tracer?Vicotnik said:Något som jag noterar dock är att Basse, inte är med i utröstningen av recca, sen att lägga sin röst på Brynolf men där emot tidig att lägga sin röst på xyas.
Om någon av BDG, K.K och Basse är ulvar så tror jag det är störst chans att hitta en ulv i Basse.
Röst: Basenanji
anth said:Alternativt att de räknar på medelvärden och inser att byn kommer bli allvarligt misstänksamma gentemot de två ulvar som angett höga totalsummor. Jag vet inte hur ulvarna tänker, men om BDG är ulv så måste det vara i de banorna som de har resonerat.!Paxen said:Det finns bara en lösning där BDG kan vara ulv.
Det är en där ulvarna i förväg bestämmer sig för att offra två av sina egna.
Kan någon ge mig en förklaring till varför ulvarna skulle ha en sådan plan kan jag tänka mig att rösta på BDG, inte annars.
Har vi några bevis på att Basse har lyckats använda sin förmåga? Där siffrorna inte varit outade på förhand?anth said:Tror vi att Basse är tracer?Vicotnik said:Något som jag noterar dock är att Basse, inte är med i utröstningen av recca, sen att lägga sin röst på Brynolf men där emot tidig att lägga sin röst på xyas.
Om någon av BDG, K.K och Basse är ulvar så tror jag det är störst chans att hitta en ulv i Basse.
Röst: Basenanji
Är tracer en byförmåga eller ulvförmåga.
Jag har grönat Basse i tron att Basse är tracer och att tracer är en byförmåga.
Alltså, efter Bullshit Brynolfs outning av väktare kan du ju omöjligt säga att jag hade andra planer? Innan det är det ju en helt annan match, men så snart vi har två väktare så gäller det ju att ta ställning.BDG said:Det var i princip jag ensam som såg till att vända drevet mot Brynolf. Det är bara att läsa i tråden där på slutet för att se hur jag fucking kämpade stenhårt för att få folk att rösta på Brynolf, när Konrad tex hade helt andra planer länge.
Om ni tror att jag plockat ut två varulvar för att gröna mig själv, så jo, KK, då är ni ena riktiga sumprunkare.
Hur menar du nu?Vicotnik said:]Har vi några bevis på att Basse har lyckats använda sin förmåga? Där siffrorna inte varit outade på förhand?
Fick för mig att Basse siade siffror, där av min kommentar.anth said:Hur menar du nu?Vicotnik said:]Har vi några bevis på att Basse har lyckats använda sin förmåga? Där siffrorna inte varit outade på förhand?
Basse påstår sig vara tracer.
Efter första rundan "glömde" han använda sin förmåga.
Efter andra rundan sa han att du inte använt någon förmåga.
Efter tredje rundan sa han att Larsson använt en förmåga.
Vad har det med outade siffror att göra?
Det är jag som siar siffror - och nej, siandet har inte varit till någon hjälp.Vicotnik said:Fick för mig att Basse siade siffror, där av min kommentar.
Räcker så.Basse said:Sedan: hur kan ni INTE rösta på BDG när han har claimat en väktarroll utan att varulvarna nattmördar?
Därför att varulvarna har större chans att vinna om de offrar sina egna och på så sätt kan gömma sig bland byborna "på gamla meriter".anth said:Det finns bara en lösning där BDG kan vara ulv.
Det är en där ulvarna i förväg bestämmer sig för att offra två av sina egna.
Kan någon ge mig en förklaring till varför ulvarna skulle ha en sådan plan kan jag tänka mig att rösta på BDG, inte annars.