anth
Vetefan
Re: Björn Den Motsägelsefulle
Ja e tebax. ska läsa på mobilen å rösta
Ja e tebax. ska läsa på mobilen å rösta
Men du får väl läsa vad jag skriver. Jag tror att det mycket väl kan finnas fyra ulvar ja. Och mina huvudmisstänkta är dig och KK. Men till skillnad från dig som har fått i ditt roll-pm vilka övriga ulvar är så _vet_ jag inte det. Därför är Korpa den jag skulle kolla på ifall vi inte vunnit när ni två har dött.Basenanji said:Så du tror att det finns fyra ulvar? Men då är väl inte Korpa misstänkt?
Tja, eller så har det blivit fler ulvar på något sätt.BDG said:Hade vi haft fem ulvar hade det liksom inte varit någon idé att spela, hur vi skulle kunna överleva dag 1 då är ju bara magiskt.
Mitt sista inlägg i det här spelet kommer jag göra snart ja, av allt att döma inom ungefär 20 minuter.Basenanji said:Sista inlägget snart?
Alltså, det jag undrar är varför du aldrig har varit speciell misstänksam mot anth eller LJSLarsson?
Är det en slump att de inte röstar på dig nu?
Okay, bra då behöver ja inte jobba nått mer på det just nu.Björn den gode said:Alltså mitt citat här handlade om hennes virriga saker om att det borde finnas högst två stycken med summa 18 osv, inte det som gällde Vicotnik och !Paxens information.Konrad Konvalj said:BDG said:Och så kommer vi också ihåg att innan jag gick ut och verkligen började tjata! om hur viktiga de här siffrorna var så var den allmänna uppfattningen att "lite intressant men spelar egentligen ingen roll eftersom vi vet att ulvarna ljugit så kan detta inte säga oss något"
Hade jag verkligen kämpat så hårt för att ta bort den villfarelsen och jag var ulv som bett mina ulvkompisar bluffat höga siffror?Det hela ovan kan ha missuppfattats av mig men så som jag förstår det så är alltså BDG inne rätt tidigt i spel på att Recca är fel ute med att summan har någon som helst betydelse.BDG said:recca spelar superskumt varför skulle siffersumman ha någon som helst betydelse? Detta är ju det javulska med siffror att vi kan se mönster som överhuvudtaget inte finns...
Detta bör vara efter Vicos outning och det är även efter det att Recca fällt en kommentar gällande anths höga summa i samband med att anth låg i skottgluggen.
Har inte tid att jobba så hårt påt nu men ja ska kolla igenom det hela lite hårdare senare om vi måste hänga en fjärde ulv.
anth said:Någon ska ut
röst: BDG