Hehe. Inte oväntat men ditt vad var det jag sa håller inte.LJSLarsson said:Vad var det jag sa? Jag hade fel om att ulvarna inte nattmördar alls, men Björn var grön och jag stod på mig på den punkten. Vi hade haft större glädje av att rösta ut Basse som jag sa.
De som mest ropade efter Björns hängning var som Konrad och Basse, så någon av dem skall ryka den här rundan.
Absolut. Nu har vi ett kvitto på att ulvarna kan göra det dom skall göra.Korpa said:Du var inte ensam om att ha fel om att ulvarna inte skulle kunna nattmörda. >.<
Men okej, det enda positiva jag kan komma på att då är det rimligtvis bara en ulv kvar i spel och den borde vi hinna röka ut innan vår deadline är slut!
Fast anth är ju redan död.Basenanji said:Åmen vafan!
Förlåt* BDG, men för i helvete, varför varnade du oss inte tidigare för att det var något sjukt med din väktarförmåga?
Jaha, nu kommer jag hamna i strålkastarn.
Nåväl, jag siade anth. Han har en förmåga. Om det är så att ingen ulv har förmåga och information borde han vara vårt mål.
Röst: anth
*upphöjt i världens största tal
Varför 4 ulvar? Nu finns det ju någon som nattmördar, alltså en ulv.Basenanji said:Ja, jag fick svaret att han har en förmåga.
Möjligen impulsivt att rösta på LJSLarson, medges, men jag är så frustrerad nu.
Röst: Ingen
Nä, vi borde nog gå tillbaka till de där siffrorna och räkna på kombos där det ingår fyra ulvar.
Å, vilken sumprunkare jag är...