Gabrielle de Bourg
Gör nördiga grejer
Jag ska, som en del av jubileumsboken göra en tidslinje över forumet, med eventuella olika djupdykningar. Men jag har bara varit med en förhållandevis kort stund! Därför behöver jag hjälp! Delvis ska jag prata med de som driver det för en hel del info… men det blir ju bara ett perspektiv! Delvis finns ju redan tråden om Forumets regentlängd (som jag kommer väva in i det), men en tidslinje är ju mer saker! Vi har ju allt tekniskt, som byte av plattformar, ny design och tillfällen då forumet legat nere. Dessutom vill vi ju kunna visa de olika designerna som funnits.
Men det är ju långt från allt! Så jag skulle gärna ta in lite från er. Vad för händelser bör kunna finnas med i en tidslinje? De kan ju varit sådana som var betydelsefulla, men även mindre och små händelser som "alla minns" eller blev internskämt är kul att ha med.
Kort sagt, vad hade ni velat se på en tidslinje över forumet? Kom med förslag här då! Eller med fakta ni vill bidra med.
Men det är ju långt från allt! Så jag skulle gärna ta in lite från er. Vad för händelser bör kunna finnas med i en tidslinje? De kan ju varit sådana som var betydelsefulla, men även mindre och små händelser som "alla minns" eller blev internskämt är kul att ha med.
Kort sagt, vad hade ni velat se på en tidslinje över forumet? Kom med förslag här då! Eller med fakta ni vill bidra med.