D DEATH Veteran Joined 3 Jun 2001 Messages 170 Location typ Sundsvall 13 Jun 2001 #1 vilka är dom bästa tilläggs böckerna jag har 'Monster och varelser' och 'Mundana' vilka mer borde jag köpa Ðea†h
vilka är dom bästa tilläggs böckerna jag har 'Monster och varelser' och 'Mundana' vilka mer borde jag köpa Ðea†h
L Logos Veteran Joined 14 Dec 2000 Messages 79 13 Jun 2001 #2 Mystik och Magi [nt] Här står det ingenting.
Kherzam-Roghan Veteran Joined 13 Oct 2000 Messages 130 Location Zinkgruvan 14 Jun 2001 #3 Alver, dvärgar och Asharien&Soldarn De e bra! Tirakens död... Dvärgens bröd...
A Aborado Veteran Joined 7 Jun 2000 Messages 37 Location Borås...nåväl en bit utanför. 14 Jun 2001 #4 Landmodulerna Consaber och Asharien, Soldarn. Samt Alv- och Tirakmodulen Monster och Varelser tycker jag är den minst nödvändiga. /Ashaslättens betvingare
Landmodulerna Consaber och Asharien, Soldarn. Samt Alv- och Tirakmodulen Monster och Varelser tycker jag är den minst nödvändiga. /Ashaslättens betvingare
B BaRcA Veteran Joined 21 Mar 2001 Messages 170 Location Kalmar, Lindsdal 15 Jun 2001 #5 nja jag skulle nog köra på Krigarens Väg och Mystik och Magi BaRcA - Överlever någon ett äventyr så gör jag det
nja jag skulle nog köra på Krigarens Väg och Mystik och Magi BaRcA - Överlever någon ett äventyr så gör jag det
I IndraTisteltagg Veteran Joined 15 Jun 2001 Messages 35 Location Camard 15 Jun 2001 #6 Ja... enligt mig de regelmässigt bästa... annars kan det vara bra att veat om Alvers, Tirakers och Dvärgars beteende osv. - Endast när helvetet fryser till is(osv)... ...DÅ kan jag KANSKE tänka mig kyssa en missla.
Ja... enligt mig de regelmässigt bästa... annars kan det vara bra att veat om Alvers, Tirakers och Dvärgars beteende osv. - Endast när helvetet fryser till is(osv)... ...DÅ kan jag KANSKE tänka mig kyssa en missla.
M Mr SL Warrior Joined 28 Dec 2000 Messages 395 Location i ett obetydelse löst ställe 15 Jun 2001 #7 magiboken .