Nekromanti Till önskelistan

Krille

Super Moderator
Det slog mig vid något tillfälle att det är lite o-intuitivt på framsidan. I blurben till artikeln så måste man klicka på den urkelilla länken längst ner till höger (röd cirkel i bifogad bild) för att komma till den, men jag har ofta kommit på mig själv att hamra på rubriken eller på ikonen (gröna cirklar i samma bild). Jag tror inte att jag är ensam om det: ikonen och rubriken drar till sig ögonen och muspekaren mycket bättre än den lilla länken "läs artikeln".

Går det att göra rubrik och ikon till en länk till artikeln?

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag har själv försökt trycka på rubriken ett antal gånger så det är absolut ingen dum idé. Har satt det bland de två andra Viktiga Sakerna (TM) i prioriteringslistan över vad som behöver kodas, så förhoppningsvis ska det snart vara ordnat.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
En annan sak:

Jag upptäckte att man inte kan använda svenska tecken när man söker efter forumprofiler på informationssidan. Det innebär att man måste använda jokertecken och får med massa folk från tråkiga platser som Linkaping och Linkeping när man bara vill hitta folk från Linköping. Det är lite jobbigt.
Det är en skitsak egentligen, men det kan läggas någonstans i botten på prioriteringslistan.

/tobias

Netfeed

Swashbuckler
hade själv tänkt fråga efter detta, det är en rätt så viktig sak som borde gå att göra

//Netfeed, som tycker att det är viktigt med tydliga länkar