L lave Warrior Joined 9 Aug 2000 Messages 340 30 Nov 2000 #1 sälj det billigt till mig, tack... magnusjohnson@hotmail.com
F Fanatic Assasin Veteran Joined 28 Sep 2000 Messages 143 Location Stockholm, Sverige 30 Nov 2000 #2 Hahaha... bra sagt NT . / Fanatic Assasin "mångsidig som en plattfisk"
A Archer Swashbuckler Joined 22 May 2000 Messages 1,999 Location Mölltorp, Sverige 30 Nov 2000 #3 Re: ROTFL Nytt djungelordspråk."Lave är hård mot de hårda...." /Johan - Väktare av Rustningskammaren (Http://on.to/gemini)
Re: ROTFL Nytt djungelordspråk."Lave är hård mot de hårda...." /Johan - Väktare av Rustningskammaren (Http://on.to/gemini)
Rickard Urverk speldesign Joined 15 Oct 2000 Messages 18,513 Location Helsingborg 30 Nov 2000 #4 Re: ROTFL <EM>" Lave äts av de hårda. "</EM> /images/icons/smile.gif Om ni försöker sälja en DoD-bok till Lave och han redan har så sälj en till mig istället. Mot mig på LinCon nästa år. [color:green]Han</font color=green> som är inte är grön
Re: ROTFL <EM>" Lave äts av de hårda. "</EM> /images/icons/smile.gif Om ni försöker sälja en DoD-bok till Lave och han redan har så sälj en till mig istället. Mot mig på LinCon nästa år. [color:green]Han</font color=green> som är inte är grön
N Nostradamus Hero Joined 27 Nov 2000 Messages 936 Location Vintergatan, Jorden, Europa, Norden, Sverige, Dala 7 Dec 2000 #5 he he he Respektera Alla, Frukta Ingen...