Nekromanti Till alla mina fans som vill veta hur jag bor.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Så ligger min lägenhet ute för försäljning, så om du har sisådär enochenhalv miljon har du en (liten) chans att få flytta in i årets forumspersonlighets lägenhet.

Kolla!

Bunny

Crazy like a fool
Haha! Din personkampanj här på forumet saknar motstycke. Ett underligt och roligt initiativ. Är det samma lägenhet vi hade efterfest i en gång i tiden, där Rising senare skrev att jag gjorde honom till min bitch? Great memories.

Vitulv

Jo, nog har du väl varit hos mig på efterfest. Det har blivit en del genom åren. Extremt blöta sådana. Därför har jag en tjej idag, typ. :gremlaugh:

Vitulv

En och en halv miljon är helt jävla sjukt, du behöver inte låtsas :gremsmile: Men det är ju vad det kostar att bo i Stockholm.

Jag hade gärna bott kvar, men jag behöver större, och det finns inte ens på kartan att jag skulle ha råd med en tvåa i stan, så jag får flytta ut till förorten och joina medelklassen igen :gremsmile:

Arfert

Facit
Vi bytte en etta i Vasastan mot en fyra ute i Bredäng, och folk tyckte vi var galna som inte tog ett par hundratusen svart i fickan också... Där ser man skillnaden för vad lägenheterna egentligen är värda. De fattiga i förorten subventionerar de rika i stans hyror... ack ja.

...lätt OT.

Johan K

Gammal & dryg
Snygg lya du hade Vitulv!!
Tror bestämt att bostadspriserna är lika galna där uppe i Tokholmen som här nere i Lund..

/ Johan K, som på inga sätt skulle haft råd att punga ut med så mycket pengar för en lya..

Arfert

Facit
Johan K said:
Snygg lya du hade Vitulv!!
Tror bestämt att bostadspriserna är lika galna där uppe i Tokholmen som här nere i Lund..

/ Johan K, som på inga sätt skulle haft råd att punga ut med så mycket pengar för en lya..
De är nog värre här, är jag rädd....

Leon

Leo carcion
Svensk bordsflagga och ett överflöd av superlativ

..är du folkpartist?

Rising

Vila i frid
Shit. Vad extremt borgerligt du fixat vardagsrummet sedan jag var och hälsade på. Riktigt snyggt. Men var är alla legofigurer, rollspel och dödskallar och sånt, som du brukade ha? Nu ser det ju ut som en lägenhet i SIMS.

"Sul sul! Kovanash'na? Aah! Kideru bom bom!"

Leon

Leo carcion
chrull said:
Var hittar du superlativen?
Jag menar ju _givetvis_ de förstärkande adjektiven. Vad du märker ord: är du miljöpartist?

Man Mountainman

Storsvagåret
Det är väl bara så man inreder inför fotograferingen, eftersom folk av något irrationellt skäl blir mindre sugna på att köpa en lägenhet som är inredd med dödskallar, trots att dödskallarna kommer att följa med den förre ägaren ut.

Rising

Vila i frid
Yeah, så kan det vara. När min farsa hade tagit fotografier på lägenheten han ville sälja, så märkte han att det fanns en Lidl-kasse som stod på golvet i köket. Den bad han mig att photoshoppa bort.

En av de dummaste bildbehandlingar jag gjort. (Den dummaste var ett fotografi på mig själv. Jag orkade inte raka mig innan fotograferandet utan sade "det är lugnt. Jag kan raka mig i photoshop efteråt." En av mina bästa oneliners.)