Radin
Veteran
Offensiv kommer att innehålla nya kalibrar och typer av ammunition till alla skjutvapen. Till pistoler och revolvrar ska Tenton subsonisk finnas vilket jag gillar. Men jag skulle verkligen vilja ha en ny typ av ammunition till prickskyttegevär och speciellt då till H&K PSG-22 eller (nya) liknande. Gjord av polymer, ljuddämpad från fabriken och rekyldämpad. Men jag skulle kunna nöja mig med de två första ifall jag måste.
Ammunitionstypen jag vill ha är Underkalibrig subsonisk Tenton.
Detta skulle ge precision, ljudlöshet och osynlighet (för röntgen).
Idealammon för de som vill märkas men inte synas.
Underkalibrig finns redan i NEOTECH 2. Tenton till gevär ska komma i Offensiv och det ska även subsonisk helmantlad så Underkalibrig subsonisk Tenton kanske går att få. Det är ju trots allt 50 år framåt.
Skulle ni kunna införa denna ammo så skulle jag och många till jubla.
Sen har jag en fråga. Vad är det för skillnad mellan plast och Tenton? Båda ska komma som nya typer av ammo.
Om det nu finns skillnad mellan dessa två så skulle även Underkalibrig subsonisk plast vara välkommet.
Jag skulle defenitivt vänta lite till på Offensiv om dessa ammunitionstyper finns med. Det skulle det vara värt.
"Please God, hear my prey"
Radin
Ammunitionstypen jag vill ha är Underkalibrig subsonisk Tenton.
Detta skulle ge precision, ljudlöshet och osynlighet (för röntgen).
Idealammon för de som vill märkas men inte synas.
Underkalibrig finns redan i NEOTECH 2. Tenton till gevär ska komma i Offensiv och det ska även subsonisk helmantlad så Underkalibrig subsonisk Tenton kanske går att få. Det är ju trots allt 50 år framåt.
Skulle ni kunna införa denna ammo så skulle jag och många till jubla.
Sen har jag en fråga. Vad är det för skillnad mellan plast och Tenton? Båda ska komma som nya typer av ammo.
Om det nu finns skillnad mellan dessa två så skulle även Underkalibrig subsonisk plast vara välkommet.
Jag skulle defenitivt vänta lite till på Offensiv om dessa ammunitionstyper finns med. Det skulle det vara värt.
"Please God, hear my prey"
Radin