Men.......... den tanken har inte slagit mej alls......tror du verkligen att det kan vara så..........jag menar .....dom kan ju kolla min profil där finns mitt icq nummer och så kollar man ju bara infot på icq:n!!!!!!
Nu går det ju att ljuga hejdlöst när man fyller i sin info på icq, så det behöver inte betyda något... bara för att jäklas lite med din argumentation./images/icons/smile.gif
Jag försäkrar och svär jag är 46 år har 2 (jättesöta) döttra på 17 och 21 år.
Varför har jag inte övertygat dej???????
väntar spänt på svar /mamsen (Carina)
Varför du inte har övertygat mig? Jag tror iofs att du har gjort det nu, men mitt utgångsläge vad gäller "nicknames-människor" på internet är att alla är lögnare. "Trust no one" som en viss person skule sagt.... min psykolog säger dock till mig att sluta vara så paranoid och inte göra som dom smö rösterna säger hela tiden.../images/icons/laugh.gif
Nu går det ju att ljuga hejdlöst när man fyller i sin info på icq, så det behöver inte betyda något... bara för att jäklas lite med din argumentation./images/icons/smile.gif
Jag försäkrar och svär jag är 46 år har 2 (jättesöta) döttra på 17 och 21 år.
Varför har jag inte övertygat dej???????
väntar spänt på svar /mamsen (Carina)
Varför du inte har övertygat mig? Jag tror iofs att du har gjort det nu, men mitt utgångsläge vad gäller "nicknames-människor" på internet är att alla är lögnare. "Trust no one" som en viss person skule sagt.... min psykolog säger dock till mig att sluta vara så paranoid och inte göra som dom smö rösterna säger hela tiden.../images/icons/laugh.gif