Nekromanti Till er...

Marukusu

Hero
Grrrr....

Hey! Wacha' tounge, gutterworm! I don't even know about this "chrull"!!

Killen skrev ju att han sökte efter ovanor, vilket kan få vem som helst att börja undra...

/Monsieur Daniél de Chtâllahôlmé, är sig själv och ingen annan(???).

Rygar

Veteran
min standard rp ser ut nått i stil med såhär(om jag slår alla stats i rad):

Sty: 17
Tål: 13
Rör: 15
Per: 10
Psy: 8 (16 efter extraordinärt)
Vil: 13 (15 efter viljestark)
Bil: 9
Syn: 12
Hör: 13

och så undrar folk varför mina rps alltid blir stora och brutala.. och svarta :gremsmile:

viss skillnad :gremtongue:

DarkMystic

Swordsman
Not grrrr utan morrrrrr...

Han kanske gör en undersökning eller nåt när det gällar vanor och ovanor.

/DarkMystic som tyckar att Marukusu är fortfarande en ChrullWanabe. Sök på Chrull han finns här på forumet.

Hjalle

Swashbuckler
Wow.... :gremtongue:

Viss skillnad, ja! En fråga till experten: Med vilka tärningar slår man fram attribut?

-Hjalle, nyfiken...

Rygar

Veteran
Re: Till er... [liiiiite OT kanske]

Viss skillnad, ja! En fråga till experten: Med vilka tärningar slår man fram attribut?
Det här kanske kommer som en schock för dig, med attribut slår man fram med..yatzitärningar! Helst de man i början av våren fick med i en Kalle Anka-tidning.. av nån anledning slår de väldigt högt just på stats.. men alla yatzitärningar duger, är de olikfärgade ska man såklart ha en av varje färg.. :gremwink:

Wictor

Warrior

Där får jag nog nästan hålla med, även jag har den erfarenheten. Det är ju det jag säger, det är inte alls skrock, det är bara en ännu icke-upptäckt vetenskap. Någon rollspelare kommer säkert att få Nobelpris när han eller hon listar ut hur det hela fungerar.

Berfa

Veteran

Det här kanske kommer som en schock för dig, med attribut slår man fram med..yatzitärningar!
Felfelfel... jag märkar att du inte läst "tärningarnas förbluffande värld" del 3.

Yatzitarningar används när man vill slå lågt, gärna enbart vita (då alla andra är felgjorda). Om man vill slå högt ska man använda Neo-tärningarna, dom funkar extra bra på Neotech-personer men även i vanliga fall slår dom högt.

Detta ÄR vetenskapligt bevisat... :gremcrazy:

MvH
/Berfa, som gillar yatzitärningar. =)