Det var ett tag sedan jag var här inne och skrev sist... Vet inte riktigt hur många av er här som känner till det, men jag har haft stora problem med mina ögon sedan i somras och inte kunnat läsa (eller skriva) mer än mycket korta stunder i taget, och aldrig utan att det gjort mycket ont. Det gör att jag fått följa detta forum "i andra hand", och nog tyckt till både en och två gånger utan att det blivt några inlägg... På samma sätt har det även dröjt oförlåtligt länge innan jag svarat på mail ibland. När sedan mailsystemet brakade ihop en dryg vecka före tryck och låg nere några veckor blev inget roligare. Tillhör du de som inte fått svar ber jag om ursäkt - och ber dig samtidigt att höra av dig igen, men ge mig några dagar att svara...
För er som blir oroliga kan jag berätta att ögonproblemen inte beror på någon ny äcklig cancer, men det kan vara en biverkning av den behandling jag genomgår sedan bröstcancern. Jag kommer förhoppningsvis att operera ögonen i slutet på mars, så snart hoppas jag kunna både läsa och skriva mer igen.
En av de saker jag plockade upp från diskussionen här var viljan att kora bästa artikel, vilket fick mig att vilja vara lite mer ambitiös och tänka enkät. Ambitioner är farliga, vi ligger efter lite... Men den kommer snart upp på sajten;-)
/tove
För er som blir oroliga kan jag berätta att ögonproblemen inte beror på någon ny äcklig cancer, men det kan vara en biverkning av den behandling jag genomgår sedan bröstcancern. Jag kommer förhoppningsvis att operera ögonen i slutet på mars, så snart hoppas jag kunna både läsa och skriva mer igen.
En av de saker jag plockade upp från diskussionen här var viljan att kora bästa artikel, vilket fick mig att vilja vara lite mer ambitiös och tänka enkät. Ambitioner är farliga, vi ligger efter lite... Men den kommer snart upp på sajten;-)
/tove