Nekromanti Tips för ny kille

Norden

Veteran
Joined
24 Mar 2013
Messages
16
Location
Stockholm, Norrtälje
Goda, mitt namn e Rasmus. Jag e 21 år gammal, bor i Stockholm (Norrtälje) och vill börja spela D&D.

Jag och min kompis Alex som e typ en veteran vill hitta en grupp att börja spela med.

Nån som har ett tips hur vi kan samla en grupp, typ en mötes plats eller en hemsida att hitta spelar på? Eller om nån e modig nog att ta med oss på sina äventyr så kan ni skicka ett mail till norden.tha.man@hotmail.com

Varje tips och råd e värt guld för mig, för jag vill verkligen börja.

MvH / Norden
 

Radioaktiv

Hero
Joined
13 Feb 2011
Messages
1,310
Location
Nästan Brätte
Hej hej!

Jag ville mest säga välkommen till forumet, och länka till Repetikon, som är vår månatliga rollspelsträff. Ta och skriv en rad i den och se om någon känner för att spelleda vettja. Om inte annat, kom dit och spela och träffa forumiter som bor i stockholmsområdet. (Ja, mest iallafall).

Hoppas ni får ihop en grupp att spela med. :gremsmile:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Hej, Välkommen! :gremsmile:

Börja med att kanske dyka upp på Repetikon nästa gång det är.

Annars kolla med Dragons lair i stockholm eller lägg upp en tråd i "Evenemang och kontakt" längre ner på forumet. Då hittar ni säkert någon.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Radioaktiv said:
Hej hej!

Jag ville mest säga välkommen till forumet, och länka till Repetikon, som är vår månatliga rollspelsträff. Ta och skriv en rad i den och se om någon känner för att spelleda vettja. Om inte annat, kom dit och spela och träffa forumiter som bor i stockholmsområdet. (Ja, mest iallafall).

Hoppas ni får ihop en grupp att spela med. :gremsmile:
Attan, Radio ninjade mig! :gremsmile:
 
Top