Nekromanti Tips Nya funktioner 2

G

Guest

Guest
Jag tycker det är lite synd att vi inte kan se varandras fula trynen här på rollspel.nu. Vi tillägnar ju rätt mycket tid åt att diskutera, och i varje fall jag tycker om att se ansiktet på den jag "pratar" med. Kanske kan man ganska enkelt ordna med en sån funktion?

På Lunarstorm har man ju bilder på sig själv, och jag har fått mycket komplimanger för mina fina bilder på mig själv, särskilt från det motsatta könet. Även önskemål om nakenbilder, och bilder med erotiska "motiv" har framkommit, men huruvida det är angeläget här på rollspel.nu vet jag inte i dagsläget.

Olle Linge

Snigel
Det finns ju en funktion att lägga upp en bild som avatar. Sedan att inte alla kan hosta upp en läcker Snigel som jag kan är en annan sak. Vill du visa upp dig är det bara att välja en bild på dig själv som avatar. Det gör du från kontrollpanelen. Lycka till!

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Även önskemål om nakenbilder, och bilder med erotiska "motiv" har framkommit, men huruvida det är angeläget här på rollspel.nu vet jag inte i dagsläget.
Jag skulle kunna tänka mig en funktion som gör att man inte KAN lägga upp erotiska bilder på sig själv här. Det skulle jag uppskatta mer än motsatsen tror jag!

/tobias

GrottrolletNaug

Swashbuckler
"Jag skulle kunna tänka mig en funktion som gör att man inte KAN lägga upp erotiska bilder på sig själv här. Det skulle jag uppskatta mer än motsatsen tror jag!"

Kallas sunt förnuft från moderatorkåren. Ingenting illa om lite fin erotik, men det har inget att göra på rollspel.nu.

/Naug, tydliggör