Nekromanti Tips om funktioner!

G

Guest

Guest
Jag var precis och raggade upp några brudar på Lunarstorm och där la jag märke till några coola funktioner som ni borde ha med här. T.ex. varje persons senaste 2 inloggningar, tid online, antal inloggningar totalt, m.m.

Ett bra och enkelt sätt att se hur "fanatisk" varje medlem är.

Vad tycker ni?

Rickard

Urverk speldesign
Kan vara en kul tanke.. Senaste inloggning är något jag själv saknat.. Annars brukar jag kolla när de skrivit inlägg senaste (vilket kan göras från deras profil).. Se annars den här tråden och gör förslaget där, så att det kan tas med..

/Han som önskar Caligula välkommen tillbaka.... eller något

Troberg

Sinister eater
Håller med!

Jag var precis och raggade upp några brudar på Lunarstorm och där la jag märke till några coola funktioner som ni borde ha med här.
En funktion för att ragga brudar här på www.rollspel.nu hade inte varit dumt.

Gardener! Fixa! Snälla...

G

Guest

Guest
Tack! Det känns skönt vara tillbaka efter en tid ute i kylan.

Jag förstår att saknaden varit svår.

Min poäng var främst att det är kul med så mycket info om forum-deltagarna som möjligt. Lunarstorm kan ju vara en bra "benchmark" för det. Sen tycker jag det verkar komplicerat ladda upp bild här. Verkar som endast väldigt små bilder kan accepteras. Synd, för jag vill så gärna visa mitt fula tryne för er alla!

Johan K

Gammal & dryg
Jaoo, jo det vore ju iof ganska skoj...
Men samtidigt så känns det inte som det mest nödvändiga ändå... Känns som det är lite bättre om man la krutet på att ha forumet igång, än att lägga tid på sådana saker....

/ Johan K, som gick upp för en timme sedan..

Troberg

Sinister eater
Re: Ett problem med det...

Vilka brudar
Det var det som Gardener skulle fixa. Han får väl skaffa de där chipsen i TV-reklamen?

Jaggernaut

Hero
Kan vara en kul tanke.. Senaste inloggning är något jag själv saknat.. Annars brukar jag kolla när de skrivit inlägg senaste (vilket kan göras från deras profil)..

Fast det känns ändå skral nödlösning då det kan bli ganska missvisande för de som inte skriver så mycket men ändå är inloggade rätt ofta.

/Jaggernaut skulle också vilja se dessa funktioner på wrnu.

Hjalle

Swashbuckler
Tja, annars finns Informations-sidan, där man tämligen enkelt kan se senaste Inloggningen från personens sida, även om man får jobba lite om det var för länge sen...

-Hjalle, brukar.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Inte helt omöjligt

"Jag var precis och raggade upp några brudar på Lunarstorm och där la jag märke till några coola funktioner som ni borde ha med här. T.ex. varje persons senaste 2 inloggningar, tid online, antal inloggningar totalt, m.m."

Om jag ignorerar var du upptäckte funktionerna ska jag nog kunna svara ordentligt. :gremgrin:
Skämt å sido, all den informationen känns lite overkill för tillfället, vi får se vad som bjuds på för möjligheter framöver. Däremot försöker jag se till så att senaste inloggningen kommer kunna visas i profilen, med möjlighet att välja att inte visa det i sin profil.
Med andra ord, håll till godo så kommer en liten del av det kanske komma.