Nekromanti Tips på grejer man borde göra i new york

anth

Vetefan
Forbidden Planet

Forbidden Planet är dock en kedja som finns i flera städer.
Har du varit i någon Forbidden Planet-butik i någon annan stad kanske det inte är lika kul i NYC som det var första gången.

Brynolf

Dum fan
Major Boothroyd said:
Besöka the http://www.thecompleatstrategist.com/ på 33 gatan runt hörnet från Empire State building. Trevlig affär hittade dammiga rollspel som gick out of print på andra sidan millemieskiftet. Bubba Gumps på Times Square trevlig temaresturang.
+1

Tokmysig butik. Ta den medan resten av resesällskapet står och surar i kön upp till Empire state.

Sen borde du även besöka Abercrombie & Fitchs huvudbutik på 5th (tror jag) , om inte annat för att beskåda stjärtgossarna som dansar i entren. Och köpa de bästa mjukisbraxor du någonsin kommer äga.

Försök gå vilse i Central park i några timmar. Det är fett kul. Åtminstone på sommaren när skejtarna är framme.

Köp en demo-CD på måfå av nån rappare på gatan och läs ett halvår senare i nån Strage-kolumn att samma rappare skjutits på öppen gata av snuten för att han viftat med en uzi inför presumtiva fans.

Köp korv.

Ulfgeir

Swashbuckler
Om du har pengar, se en musikal på Broadway.
Kan definitivt rekommendera "Wicked"

Besök Metropolitan Museum.

Sedan har Discovery en lokal med utställningar nere vid Times Square. Bland annat en om Harry Potter.

/Ulfgeir

Tomatalven

Hero
Tack för alla tips! Det sista med time square blir nog svårt att missa med tanke på att när jag åker dit kommer jag bo där. Eller jag vet ju förresten inte hur stort time square är :gremtongue: