Odd Soot ser supermysigt ut men jag har inte haft tillfälle att tittat på det närmare. Vad är det egentligen, ångpunk eller science fiction?Nässe;n329281 said:Jag gillar The Odd Soot...
Ja.luddwig;n329283 said:Odd Soot ser supermysigt ut men jag har inte haft tillfälle att tittat på det närmare. Vad är det egentligen, ångpunk eller science fiction?
Jag borde förstås ha skrivit ångpunkt eller futuristisk science fiction. Men ångpunk alltså. Äsch då. Det är inte min kopp te.entomophobiac;n329292 said:
Odd Soot är väldigt välskrivet och genomtänkt. Att det har aspekter av ångpunk fråntar verkligen inget från den alternativa verklighet som presenteras. Det är mer allvarsamt och seriöst än det kan tyckas. Mer The Difference Engine än Wild Wild West, helt enkelt.luddwig;n329305 said:Jag borde förstås ha skrivit ångpunkt eller futuristisk science fiction. Men ångpunk alltså. Äsch då. Det är inte min kopp te.
På tal om Traveller tycker jag att The Traveller Trip verkar intressant. Det kan du plocka hem här.
Jag kan förtydliga att jag inte tror att Odd Soot är dåligt på något vis. Tvärt om. Jag tror att det är ett bra spel med en unik och spännande spelvärld, och det verkar vara gjort med mycket kärlek. Dock är jag allergisk mot ångpunk, och antihistamin lindrar inte besvären.entomophobiac;n329307 said:Odd Soot är väldigt välskrivet och genomtänkt. Att det har aspekter av ångpunk fråntar verkligen inget från den alternativa verklighet som presenteras.
Smaken som baken i slutänden. Tycker bara du går miste om en riktigt bra produkt!luddwig;n329311 said:Dock är jag allergisk mot ångpunk, och antihistamin lindrar inte besvären.
Jag kan stå ut med de ångpunkiga inslagen i Malcolm Max. Det är alltid något. Måhända försvinner allergin ännu mer över tid. I så fall får jag väl ge Odd Soot en chans. Annars lider jag inte av brist på bra spel.entomophobiac;n329312 said:Smaken som baken i slutänden. Tycker bara du går miste om en riktigt bra produkt!