WRNU TIPS: Se över era signaturer

En del annat har också gått sönder - många av punktlistorna och referenserna jag hade i mina läsprojekt har gått helt bananer om man tittar närmare.

För mig var det bara lösenordet som gick sönder, och jag fick gräva i spamfoldern efter reset-mailet 8)

En relaterad sak som verkat försvinna är möjligheten att sätta en egen titel, precis när jag kommit på en riktigt bra. Faktum var att när jag märkte att forumet var nere var precis när jag tänkte ändra den...

Inte så viktigt i det stora hela, men jag nämner det om ifall att det bara är ett överseende.

En relaterad sak som verkat försvinna är möjligheten att sätta en egen titel, precis när jag kommit på en riktigt bra. Faktum var att när jag märkte att forumet var nere var precis när jag tänkte ändra den...

Inte så viktigt i det stora hela, men jag nämner det om ifall att det bara är ett överseende.
Jag fick ändra min titel här på nya forumet. Under account settings.

Min signatur känns som att det är en gammal en som plötsligt dykt upp igen, är sjukt nöjd med den dock, lite gymnasistfilosofisk sådär...

Obs! Signaturerna visas inte i mobilgränssnittet så ni kan ha en jätteblaffig signatur full med trasiga bildlänkar utan att veta om det.

(Som @Ymir t.ex.)

Min signatur var så urbota utdaterad eftersom jag hade saker som "Skriver just nu på...". XD

Tack för påpekandet. :)

Back