Svarte Faraonen
Sumer is icumen in
Re: Dagens ungdom har det lätt...
Usch. Var ni verkligen tvungna att klä er i shorts?
Usch. Var ni verkligen tvungna att klä er i shorts?
Alla utom jag, jag är för hård för att klä mig i shorts, men det är redan diskuterat i andra trådar.Var ni verkligen tvungna att klä er i shorts?
Högskola? Just det... Gymnasiet fungerar annorlunda. Men så vitt jag vet är ett högskolepoäng fortfarande en vecka.På min tid fick man minsann studera en vecka per poäng.
Contructed Language, ett språk gjort med avsikt i modern tid. Några exempel är interlingua och esperanto. (Min signatur nedan är på interlingua. Klicka på den så leds du till en informationssida om det språket.)Vad är ett ConLang?
Där och ett dussin andra skämt.Hmm... Det där med ylande vargar och snöstorm påminner mig lite om monty python, engelsmännen som sitter och dricker te och berättar om hur det var när dom var unga, men det kanske inte är det du fick det ifrån eller?
Andra borde väl vara quenya och klingon?Contructed Language, ett språk gjort med avsikt i modern tid. Några exempel är interlingua och esperanto.
Låter som en klingonsk efterrätt. Kittlar döskönt i kistan...Den inkluderade interlingua, sindarin och klingon.
Varför de sistnämnda ens har ett ord för ekorre vete faen, men...
Närvaron av klingonska gästarbetare på federationsplaneten Nya Norrland, koloniserad och terraformad av skandinaver, med tillhörande fauna och flora, inklusive ekorrar och granar de kan sitta i och skala kottar?Varför de sistnämnda ens har ett ord för ekorre vete faen, men...