Nekromanti Tips!!!

Pendragon

Swashbuckler
filmtips:
Jet Li och Aaliyah i "Romeo must Die" (action i matrix-klass) och Wesley Snipes i "Blade"....

hmm... tänk om blade skulle trilla in i en Vampire kampanj... vicket liv de skulle bli...

Så de så!

smaffy

Hero
Re: HHG2G

vi använde den som inspirationskälla när vi spelade drakar och demoner chronopia..
Det var ungefär då vi var som mest oseriösa, skickade energistrålar med en miljard effektgrader (inget koboldiskt faktiskt, allt var enligt grundboken! ...fast det tog lite tid att klura ut kryphålen).. Jag tror inte att man kan få nått bra ut ur liftarens guide... den är rätt tråkig faktisk, särskillt de sista böckerna.

Smaffy är jag. blä.

Pendragon

Swashbuckler
Re: HHG2G

nja... jag funderade lite på att låta spelarna hitta ett skepp typ hjärtat av guld i Rifts:phase world (och bli jagade av alla som oxå ville ha det..) men jag gav upp det när jag kom att tänka på vad osannolikhetsdriften hade kunnat göra med ett simpelt tärningsslag......

Så de så!

cedda

Veteran
Re: Filmer, Spel

Jag har inget om att säga om specialeffekterna i Alien Ressurection dem är faktiskt underbara, men jag gillar inte filmen helt enkelt, den känns för fantasilös...

" Wolves are noble animals, apart from dogs "

cernael

Warrior
hmm... tänk om blade skulle trilla in i en Vampire kampanj... vicket liv de skulle bli...
Jag tror att en av våra SL:s försökte införa en liknande snubbe..."Daywalker" eller nåt...

/Cernael - usch