Minimoni
Homelander
Re: Olagligheter
Vad vill jag säga med det här? Jo två saker. Den ena är att du(krille) är ganska så snabb på att sortera in människor i fack. Du hade uppenbarligen redan utsett mig till någon sorts hacknslash rollspelare... Vad baserade du det här på? Den andra saken är att dina uttalanden om att Västmark är bäst och att Eon är sämst är väl knappast specielt konstruktivt på ett Eon forum... Eller? Jag kan ha fel...
Tzimisce
Ja det har jag. Blir du överaskad av det svaret? Har du någon aning om hur jag och min spelgrupp rollspelar? Jag tror personligen jag är aningen för sträng i min roll sol SL när det gäller att vara realistisk i sådana här frågor. Min spelgrupp spelar sällan(aldrig) kampanjer där det går ut på att plundra massa lik och sälja skiten i närmsta stad för några ynka kopparstycken. Det dräps ytterst sällan någon i mina kampanjer. Jag kan själv inte komma ihåg senast någon spelare plundrade någon.Får man tro det här forumet, ja. Handen på levern, har du någonsin tänkt över konsekvenserna av att sno saker från de döda innan den här tråden, eller konsekvensen att sno saker över huvud taget?
Vad vill jag säga med det här? Jo två saker. Den ena är att du(krille) är ganska så snabb på att sortera in människor i fack. Du hade uppenbarligen redan utsett mig till någon sorts hacknslash rollspelare... Vad baserade du det här på? Den andra saken är att dina uttalanden om att Västmark är bäst och att Eon är sämst är väl knappast specielt konstruktivt på ett Eon forum... Eller? Jag kan ha fel...
Tzimisce