Nekromanti Tirakhat

Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Re: Beror ju på

Tiraker kan vara feta som stryk. Det är den helt klart intressantaste rasen.

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 

Largoi

Warrior
Joined
24 Jun 2000
Messages
395
Location
Gråbo
Re: Filip..

Visserligen håller jag med dig till 200% men jag tycker alla dina inlägg i de dvärg debatter som varit här har varit ungefär av samma natur så jag tycker inte riktigt du kan utala dig heller...
inget illa menat...

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...
 
G

Guest

Guest
inte dumma?! det är ju löjligt! dom är inte snabbttänkta, dom har ingen allmän bildning och de har ingen kreativ förmåga och du påstår ändå att de är smarta?! det skulle vara roligt att veta vad du anser att intelligens är för något... dom är helt enkelt dumma som stenar...

Mvh Ezzy
 

Darth Apoc

Veteran
Joined
29 May 2000
Messages
132
Location
Göteborg
Mitt svar till dig är att det egentligen är Truckher som är trögtänkta... resten är som vanliga...
Gûrder har iofs lite brister i det 'långsiktiga' tänkandet (detta är vad jag kommit fram till iaf...)
Genomsnitts-tiraken är en jägare, för att klara sig på takalorr krävs en mängd kunskap om hur saker och ting funkar då det är en relativt farlig plats... Tiraker har just överlevnadsinstinkten och styrkan att klara sig där...
kom inte hit och säg att tiraker är dumma... jag skulle vilja se en dvärg/alv klara sig i takalorrs djungler... Så dumma är de inte...
och de har absolut ingen brist på kreativ förmåga.... (jag förstår inte var du fått det ifrån)... Du har nog blandat ihop tiraker med orcher á la DoD.... och en annan sak... Tirakerna har den näst starkaste yxan... Tirakkroken är ett oerhört bra vapen som enbart blir slaget av Krell-Kharz... och den tillverkas av världens bästa smeder...
Kort och Gott...
Tiraker förtjänar sin plats i Mundana... (Kunde dock funnits fler tiraker...)
//Gunnar -- gillar alla mundanas raser...

Watashi aku ryuujin desu
 
Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Re: Filip..

Jag sa ialla fall vad som störde mig och skrek inte bara DVÄRGAR SUGER som en annan galning...

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 

Largoi

Warrior
Joined
24 Jun 2000
Messages
395
Location
Gråbo
Re: Filip..

Iofs inte, men det är inte så stor skillnad på det och att säga att ALLA DVÄRGAR ÄR AGGRESIVA OCH GIRIGA (inte ett citat men en sammanfattning) och sedan sitta och hålla för öronen och gapa när bra mot argument kommer... men som sagt Hans inlägg var nog lite sämre

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...
 

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,221
Location
Göteborg
Re: Djuriskhet

Jahaja. Men som vi alla vet är det kallare än 100<sup><font size="2">0</font></sup> K på Pluto, ungefär.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.
 

DarkOne

Veteran
Joined
15 Jan 2001
Messages
5
Tiraker är nog en trevlig ras att spela, men jag har tyvärr erfarenheter av de ofta har svårt att passa in i spelgruppen. Dessutom brukar de vara rätt våldsamma av sig, men om man gillar den spelstilen så... Några komplicerade intriger blir det nog inte om man spelar med Tiraker.
Fast å andra sidan i Asharien kan man nog lyckas om man är Tirak...


"Verduhrakh = Daggmask
 
Top