Nekromanti Titel..

Logos

Veteran
Dessutom ser det lite fånigt ut när Riddaren har titeln magiker. Man kan ju tycka att en riddare ska vara just riddare och inte något annat.

Azagthoth

Myrmidon
Kort kan jag säga att titlarna kommer att vara kvar. Så kallad "titeljakt" beivras. Det är dock en skillnad på "dösnack" och "titeljakt". Personligen tycker jag att väldigt många inlägg går under "dösnack" men skulle inte vilja att de försvann, då skulle forumen bli ganska tråkiga.

För övrigt bör liknande frågor ställas (och synpunkter framföras) i www.rollspel.nu-forumet. Flyttar tråden dit.

/Azagthoth

Ackerfors

Alas, your rapids!
[orkar inte hitta på en bra rubrik]

Om man lägger in massor av inlägg (kallas att floda) så får man först en tillsägelse av moderatorerna (egen erfarenhet) sen har jag inte en aning om vad som händer.

--
Martin Ohlsson

chrull

Stockholm Kartell
Re: [orkar inte hitta på en bra rubrik]

Fortsätter du sparkas du ut... Inget mer med det...

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

Johan K

Gammal & dryg
Kul grej !

Jag för min del tycker helt klart att det är en kul grej det här med olika titlar.
Visst att det finns de som bara jag ar titlar, men det finns skärt många fler som just brara gillar att disskutera.
Sen så finns ju de som har koll åp de olika forumen, så att det inte blir en massa skitsnack.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>

Ackerfors

Alas, your rapids!
Ups!

Ajaj...borde ta det lugnt. /images/icons/wink.gif

--
Martin Ohlsson

Runde Rolf

Swordsman
Nu årkar jag inte läsa inlägg som har skrivits i ämnet så det jag säger kan ju redan varit sagt men....

Jag bryr mig inte ifall någon skriver inlägg för att få högre rang. Vem bryr sig igentligen förutom dom som själva gör det?
Däremot kan jag hålla med om att vissa OT och NT är skit jobbiga men inte så farliga så att man inte kan skita i att läsa dem.
LÅT ROPEN SKALLA TITLAR ÅT ALLA!

<A HREF="http://www.spelaroll.net/svultnasvinet" target="_new">http://www.spelaroll.net/svultnasvinet</A> runderolf@hotmail.com

Riddaren

Swashbuckler
"Dessutom ser det lite fånigt ut när Riddaren har titeln magiker. Man kan ju tycka att en riddare ska vara just riddare och inte något annat."

Har passerat Riddare för länge sedan... är nu en handviftare...eller var det Riddarmagiker?

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

Riddaren

Swashbuckler
Re: Vaddå ingen?

Läser också alla forum, även om speciellt forumet med Gemini är sparsamt...pga att jag inte äger detta spel... detsamma gäller numera det nya forumet för D&D.

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie