Nekromanti Titta vad jag hittade! :-)

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Ang. Ö&S

De kan inte mena allvar med sina uttalanden...? Eller?
*gapskratt* /images/icons/smile.gif

Slår vad om att de sitter hemma och skiter ner sig av skratt och skriver sjuka saker som det där. Om inte... ja... hemskt... /images/icons/crazy.gif

[color:red]/P|uT0NiUm</font color=red>
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

Pendragon

Swashbuckler
Re: Ang. Ö&S

det skulle vara skoj att skicka dom en kopia av varje våld%vapen diskussion som förs här på forumet... iaf här på neotech så är de ju ganska vanliga... Ö&S hade säkert fått spel inom loppet av tre sekunder....

"Pendragon - en urblåst idiot som blev den förste att skjutas när revolutionen kom"

Riddaren

Swashbuckler

Inom 3 sekunder??? Jag tycker det verkar som de har det dygnet runt ;-)

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

Pendragon

Swashbuckler
Kom just att tänka på en sak... tänk om Mattias Flink, Tommy Zethreus (stavning?), Jackie Arklöv, Tony Olsson och/eller Lasermannen hade spelat rollspel? Vilka "bevis" Ö&S hade fått då...

Ruskigt när man tänker på det....

"Pendragon - en urblåst idiot som blev den förste att skjutas när revolutionen kom"

G

Guest

Guest

Eller kanske helt enkelt vissa dom det här forumet?

Mvh Ezzy

SKIN69

Warrior

Nån som har deras mailadress? Det vore kul å ge dom hedersmedlemskap i sverok, dom skulle nog skämmas ögonen ur sig inför sina bekanta i kollektivet eller varfan dom bor.
Hippies är vad dom är!!

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking

Johan K

Gammal & dryg
Ja, vad ska man säga om det hela....

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit !</font color=red>

Krille

Super Moderator

"Det vore kul å ge dom hedersmedlemskap i sverok, dom skulle nog skämmas ögonen ur sig inför sina bekanta i kollektivet eller varfan dom bor."

De har varit med på Sveroks mailinglista och har åtskilliga gånger varit med på Galadrims forum. De paranoida misstänker att de till och med varit inne under falskt namn för att ställa till bråk. Jag förstår dem i så fall - jag skulle också bli paranoid...

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

Pendragon

Swashbuckler
Paranoia

hur vet inte att DU är en av dem!!

med allt ditt snusförnuftiga visdomsspridande är du den sista vi skulle misstänka!! erkänn!!! var är den riktige Krille och vad har ni gjort med honom!!!

SKIN69

Warrior
Re: Paranoia

"hur vet inte att DU är en av dem!!"
varför är ordet vi utelämnat ur denna meningen?? Va!! Är du indragen oxå!?
Vad är det ni försöker göra? Ta över världen? Vad har ni gjort med krille?
VI HAR BLIVIT INFILTRERADE!!

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking

WolmerX

Warrior
Falska användare?? [OT]

Hajjar inte riktigt begräppet falsk användare. Är det en användare som bara är på låtsas eller?

Mer seriös: Är det att t.ex. jag skulle gått in under ett annat namn?

/WolmerX -Lobotomerad vardagsfilosof

ripperdoc

Myrmidon
Re: Falska användare?? [OT]

Det var ju på D&B:s egna forum det skedde. Det var en användare som kallade sig "Anna" (tar jag ur minnet och jag reserverar mig för fel). Problemet var att denna användare hade samma IP-nummer, d.v.s. samma digitala adress som Didi:s användare hade. Det finns en mycket liten teoretisk chans att det var en slumphändelse, men det är knappast troligt. Speciellt eftersom den falska användaren högljutt beklagade sig över alla olyckor rollspel hade gett henne.

D&B vägrade kännas vid att det var en falsk användare, och strax därefter tror jag att forumet togs ner.

/RipperDoc

<A HREF="http://www.nogo.nu" target="_new">http://www.nogo.nu</A>

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Extremt patetiska [ANT]

Ja, ni vet vilka... /images/icons/smile.gif

Förstår inte vad de har emot rollspel, egentligen.

[color:red]/P|uT0NiUm</font color=red>
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

Largoi

Warrior
Re: Extremt patetiska [ANT]

Jag tror det är rätt enkelt, antingen en otroligt dålig uppväxt eller så har de inga kompisar alls eller så driver de med alla och skrattar gott när de går och lägegr sig =)

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...

123murvel123

Veteran
Re: Ang. Ö&S MÅSTE LÄSAS!

När jag blir galen i huvet av allt mitt rollspelande och börjar ta alla droger som inte kommit till sverige ännu ska jag plocka fram min terroristhandbok, det måste väll vara neoTEC2, eller hur? köpa mej ett gevär med en skadevärkan på 30 t6, gå och leta rätt på dom där två och sjuta dom i benet, sen ska jag hugga av en hand, och sprätta upp buken på dom, det var väll så man gjorde, eller hur? ser ni! det har redan börjat värka!!! jag har blivit knäpp! jag ska fan genomföra en stadskupp när jag ändå är på G! aja, jag har fått hicka efter att ha läst det där så jag ska nog gå och ta mej ett glas vatten, och kanske skölja ner några läskiga piller när jag ändå är igång!

p.s
jag skrattar fortfarande! (ett diaboliskt skratt, moahahah, och funderar på hurvida jag ska stoppa upp en colt i röven på Göran.P
d.s