Re: Definiera oseriöst
SAOB har följande att säga:
seriös (av senlat.seriosus, avledn av lat. serius, sannolikt besläktad med SVÅR) 1) som utmärkes av allvar, allvarlig (se d. o. 1, allvarsam, högtidlig, värdig o. d.), 2) som präglas av l. har l. uttrycker en fast föresats l. ett allvarligt menat l. verkligt intresse (särsk. om spekulant l. förfrågan av spekulant); äv.: som helhjärtat ägnar sig åt sitt arbete, ambitiös l. dyl. 3) allvarlig (se d. o. 2 f, farlig, betänklig, svår o. d.)
Jävla fjant. Du slog ta mig fan upp det. Sluta vara en sådan jäkla häst! Varför sitter du och suger på ett forum om du inte ens har spelat spelet på några år. Är det bara för att vara en jäkla besserwisser som du gör det? Förlåt för personangreppet. Bara en fråga.
Way! Silversurfan lyckas återigen läsa in vad han inte vill se i modulen, trots att det inte står där!
Då måste ni ta mig fan vara jäkligt luddiga. Den diskussionen har redan varit uppe ett antal gånger och jag vill minnas att det var mer än jag som tyckte att mörkret var skit. Och sluta vara en sådan jävla översittare som tror att du vet bäst. Jag säger iaf bara vad jag tycker. Jag försöker inte få det att verka som om mitt ord var lag som vissa andra.