Re: såhär är det:
<I>Sådärja, nu kommer väl ala börja gnälla förstås, men vafan titta på er själva...</I>
Ack, jag tittar på mig själv, och du har bara allt för rätt. Jag *har* inget socialt liv. Har aldrig haft det heller. De enda vännerna jag har är rollspelarna och klasskamraterna, och jag umgås inte med några av dem särskilt mycket utanför klassrummet och rollspelslokalen.
Men vet du vad? Jag <B>trivs</B> med det. Jag tycker faktiskt att det är riktigt trevligt. Och de vänner jag har är riktigt goda vänner, att de sedan delar mitt intresse är enbart trevligt.
Men sen måste jag naturligtvis gnälla lite på dej också. Många av de rollspelare jag känner är allt annat än asociala. Vissa av dem är sociala monster som strutsar omkring och är mycket sociala.
Näh! Nu ljög jag. De är allihop precis likadana som jag själv. Förlåt, förlåt, förlåt, jag ska inte göra så nå' mera.
Men något som jag faktiskt är ganska säker på är att det <B>finns</B> rollspelare på det här forumet som är precis som annat folk, förutom att de med jämna mellanrum stänger in sig runt köksbordet och lirar lite DoD, men dom är nog undantagsfall.
/Dnalor, din finne på hornhinnan