Nekromanti Tjuvkika på Eon III

Dimfrost

Special Circumstances
Det ger väl snarare rätt signaler: standardfantasyspel med standardfantasyklyschor. :gremtongue: Eller? Om det inte var avsikten så är nog bildvalet ganska dumt.

/Dimfrost

Pearly*

Veteran
Idén att lägga ut ett smakprov på det här sättet är väldigt bra.
Synd dock att det inte lagts ut lite utkast och liknande tidigare så att vi fans kunde varit med och påpekat en hel del . Som det är nu blir jag fortfarande rädd när jag tänker på kapitlen om örter och sjukdomar som bara är för dåliga. En enkal tabell som exempelvis beskriver vilka örter jag kan hitta i en skog istället för att jag varje gång måste slå upp boken och leta igenom varenda beskrivning, någon? Undermåligt för en regelbok. Bluä!

Helmgast
Tjejen med metalltrosa i gamla religionskapitlet är iallafall utbytt, likaså tjejen vid Amorförklaringen. Så mängden omotverad mjukporr halverades iallafall (finns kvar en onödig bild vid besvärjelsen Petromorfos).

Ja, bilderna ger fel signaler. Några försvann, andra inte. Så är det, tyvärr.

Hjalle

Swashbuckler
Positivt är också att totalbofferboffersnubben i Startutrustningsdelen försvann. Förutom att han släpade omkring på jag vet inte hur många vapen störde jag mig nåt gruvligt på hans vade och fotleder... :gremsmirk:

-Hjalle

Pearly*

Veteran
Jo, jag har min egen lilla lista till hjälp, så det vore kanske bra för både mig och många andra om jag överförde den till wikin ja. Är i allmänhet inte så aktiv på nätet som jag var en gång i tiden för många år sedan, men var och en ska väl dra sitt strå till stacken antar jag. Annars ser det lovande ut, tack.