Vaaaaaa?Tjavva said:Nej nej nej!!!Recca said:Men Basse för fan! Vimes är ju fraktionssiare som ser vilka de döda är. Han har ju sagt att Tyr var ulv. Du har ju inte huvet i spelet.Basenanji said:Vänta nu Recca...vem sa att Tyr var ulv? Blev inte han nattmördad av någon?
vimes kan se fraktion på de vi röstar UT!
Tyrs vara eller icke vara är en god chansning!
Nej! Vare sig jag sparar mig eller ej så ær det Konrad eller jag som ska ut denna rundan. Någon av oss två ljuger før er andra. En av oss måste ut.Tjavva said:Vi röstar ut Basse
Men vi kan inte rösta ut KK det ger oss INGENTING!xyas said:Visst, men bara om vi røstar ut Konrad. Før hans rød/grøn status kommer att ge er antingen mig (som anklagar Konrad) eller Basse (som førsvarar honom och førsøker ha ut mig).Recca said:Vänta lite här. Om det på nåt jäkla vänster skulle visa att vi är fel ute här så ser det plötsligt väldigt kört ut, Xyas. Jag föreslår att du håller på förmågan en runda till, röstningen är fortfarande byns bästa vapen och jag tycker vi har ringat in våra alternativ tillräckligt mycket för att kunna greja segern med en runda till godo.
Mindre æn 40 inlægg nu. Gløm inte lægga era røster. Dags att ta stællning byn!
Utröstning: Bassexyas said:Jag børjar:
Utrøstning: Konrad
Ordførande: Vimes
Vigilante: Basse/Ingen?
Asså jag är inte immun mot nått förutom att jag har ett extraliv.Tjavva said:Jag står fast vid att vi måste få ut info av den här rundan och om det är så att KK är immun så får vi inget på att rösta ut honom. Inget och noll!
Det finns för mycket som talar för att Vimes är grön så att stoppa honom som ordförande är en bra grej skulle jag tro. Att han heter Anthrax är ju rätt men att Anthrax försökte nacka mig är fel.Basenanji said:Hoppsan sa KK, nu gjorde du dig skyldig till övertramp no. 1 enligt xyas.
Jaha.
Så då ska förstås xyas av alla få diktera hur vi borde bete oss?
Nåja, mitt bidrag:
Röst: xyas
Ordförande: Recca
Vigilante: Ni måste skoja va?
Alltås, det är inte läge att jag ryker.LJSLarsson said:Röst Konrad
Ordförande Vimes
Borde det inte stå någonstans att det är tokfarligt att vara Shreddar och hela spelet är slut om w176 outar sitt rätt namn?Vico said:Spelare: w176
Namn: Shredder
Liv: 1
Förmåga: Kunskapare, får reda på fraktion vid utröstning. (Passiv)
Rykte: Det finns röstmanupulera bland er.
Nähä KK?Konrad Kånkeldimma said:Hans insta-win snack som han kört med i flera rundor är ju inte rätt på en fläck.
Lixom, när w176-->Shreddarost ryker per automatik så är det kört lixom? Det funkar inte.