Jag ser inte varför jag skulle gå ut med det, skum-kurt. Nu påkar vi basse så vi får lite sinnesro. Den här rundan är ju bara totalkaos.Konrad Konvalj said:Brynolf!
Jag ser inte varför jag skulle gå ut med det, skum-kurt. Nu påkar vi basse så vi får lite sinnesro. Den här rundan är ju bara totalkaos.Konrad Konvalj said:Brynolf!
Byn röstar på basse.LJSLarsson said:Herre gud? Vad är det som händer nu? En till Spamattack?
Hur ligger rösterna?
Jo men kan du säga om du skyddar mig eller inte?Brynolf said:Jag ser inte varför jag skulle gå ut med det, skum-kurt. Nu påkar vi basse så vi får lite sinnesro. Den här rundan är ju bara totalkaos.Konrad Konvalj said:Brynolf!
Jag är SR och är jag dö finns det risk att DTF tar hem det.Brynolf said:Jag vill att tjavva förklarar varför hon inte misstänker konrad, för övrigt.
Snicksnack. Du har ju ljugit om din förmåga. XYas var ju grön.Konrad Konvalj said:Jag är SR och är jag dö finns det risk att DTF tar hem det.Brynolf said:Jag vill att tjavva förklarar varför hon inte misstänker konrad, för övrigt.
Nej!!Brynolf said:Snicksnack. Du har ju ljugit om din förmåga. XYas var ju grön.Konrad Konvalj said:Jag är SR och är jag dö finns det risk att DTF tar hem det.Brynolf said:Jag vill att tjavva förklarar varför hon inte misstänker konrad, för övrigt.
Jag röstade på Konrad för han verkade skummare med sitt Anhtrax-påhitt. Sen hann jag inte ändra rösten innan Basse spammade sönder tråden.Tjavva said:Och lyssna på mig. Larsson om du nu inte ljuger varför röstade du inte på Basse. Ge mig en jävligt bra anledning!
Och vad är det här? Lu-kaazh är online men lixom inte helt i fas med vårt lir. Nu när det är sjukt viktigt.Lu-kaazh said:ligger efter,
håller på att läsa ikapp men jag har en ide på hur vi kan gröna brynolf mer.
Brynolf om du är väktare så tycker jag du skall avslöja det och säga en av begränsningarna som förmågan har.
Jag tror Xyas var DTF. Varulvarna fruktade nog honom likamycket som byn.Konrad Konvalj said:Jag är SR och är jag dö finns det risk att DTF tar hem det.Brynolf said:Jag vill att tjavva förklarar varför hon inte misstänker konrad, för övrigt.