Nekromanti Tobak

Hasse

Hero
Tobak finns men finns...

Vill bara förtydliga som Tyr skrev i sitt inlägg. Det är en regelboken så att halvlängdmännens två passioner i livet är tobaksrökning och trädgårdskrattande. av detta drar jaf iaf den slutsatsen att tobak finns i Trudvang.

Kaffepundare som jag själv är så är jag däremot väldigt intreserad av att veta om det finns kaffe i Trudvang, gör det inte det så kommer det iaf finns i mitt Trudvang.

Finns Te och Kakao?

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Sårias

Veteran
inte piprökare?

Du är uppenbarligen inte piprökare
Jo då jag är piprökare. Men däremot är jag även snusare och får nikotin på det sättet, vilket innebär att jag endast röker pipa när jag vill ha den smaken. Sedan att det slinker ned ett och annat halsbloss kan jag inte förneka men då oftast i samband med att man gör rökringar. I annat fall så är det smaken och den efterföljande lukten av pipa som jag älskar.

Sårias Halvalv:
Biter inte min klinga eller morgonstjärna biter INGET!

Krellh

Warrior
Re: inte piprökare?

Mmmmm....smaken och lukten från en pipa är ju helt underbart!!! När jag hade rökt pipa i några månader så norpade jag av ren lathet en cigarett av en kompis. Efter att ha blossat klart insåg jag att cigaretter bara är äckliga, menlösa små pinnar som jag i framtiden skulle undvika in i det längsta. Inget går upp mot en pipa!! ;-)

Det är faktiskt riktigt hemskt när man inte lyckas köpa piptobak, så mman måste köpa cigaretter som nödproviant tills när man kan ta sig till en mer välsorterad tobakshandlare...*brrrrrr*

/Tobbelobbe - det finns för få piprökare nu för tiden!

Hygglo

Veteran
Fan vad folk ska vara smarta hela tiden n/t

Spela, inse att det inte är verklighet! Jag blir irriterar på att alla ska vara så satans smarta hela tiden...

"förhoppningsvis så finns det nya raser att spela i bestariumet."
/Okänd

Scanmaster_K

Veteran
Re: Fan vad folk ska vara smarta hela tiden n/t

Håller med, istället för att skriva något intressant så drar de en valsa man inte skulle kunna bry sig mindre om.