Holm är alltså 79 år gammal, och ska spela en person som är lika gammal (när The Hobbit utspelas) som hoberna i ringens brödraskap... Där funkar ingen smink. Rollen kräver dessutom en hel del actionscener... nej det funkar sannolikt inte.
Oj, herre min skavare! Det var ju en del. Trodde han typ var runt 60 eller så. Men 79, ja det var minsann en ålder det. Då har du rätt, ja.Holm är alltså 79 år gammal
Mjo, och idag gör ju de flesta skådisar det mesta av sina actionscener själva. Det verkar ha blivit en grej att göra så mycket av sina moves och stunt själv. Förr var det annat, då fanns det standins för allt typ så på den punkten hade den kanske löst sig... Well, okej, då plockar jag upp handsken igen för ja, 79 är verkligen lite väl.Rollen kräver dessutom en hel del actionscener
I detta fall har jag inget som helst problem med att skådisen byts ut. Jag ser det snarare som ett enkelt och prakiskt sätt att visa att denna historia utspelas långt tidigare.solvebring said:Hellre en väldigt meckad Ian Holm som är vår film-Bilbo än något annat. Jag hatar när man byter skådespelare till en inkörd roll bör jag väl tillägga.
Äh, skådespelare gör inte så många actionscener.. Visst, ibland händer det, men många filmbolag är ju rädda att skådespelarna gör sig illa att dom inte tillåter det.solvebring said:Mjo, och idag gör ju de flesta skådisar det mesta av sina actionscener själva. Det verkar ha blivit en grej att göra så mycket av sina moves och stunt själv. Förr var det annat, då fanns det standins för allt typ så på den punkten hade den kanske löst sig... Well, okej, då plockar jag upp handsken igen för ja, 79 är verkligen lite väl.Rollen kräver dessutom en hel del actionscener