Nekromanti Tompta Gudh

Quadrante

Grisbonde
kolla den här filmen om ni får chansen

det är upptakten till att exponera sanningen om tomten
den hemska besten, avguden
tompta gudh

[color:\\"orange\\"] (SOM LYFTE UT DET HÄR INLÄGGET SÅ ATT DET INTE SKULLE DRUKNA) [/color]

Balderk

Swashbuckler
Jo, det är en riktigt rolig och intressant film. Såg den själv på Umeå filmfestival i julas samtidigt som min brors No Law 4000. Men Tompta Gud var lätt den bästa filmen på visningen. :gremsmile:
Jag bara älskade slutet.

/Balderk, som såg den underbara office space igår

Quadrante

Grisbonde
Så din bror gjorde NL4k, visst var det lite strul med den ? eller var det bara något som jag fått för mig ?

BTW så funderar de på lite fortsättningar till Tompta, bla en tv serie och en långfilm.. de gör testfilmning nästa vecka..

Balderk

Swashbuckler
Så din bror gjorde NL4k, visst var det lite strul med den ? eller var det bara något som jag fått för mig ?
Ja, snarare så var han MED och gjorde den. Han gjorde specialeffekterna och skötta sminket och så.
Kommer inte ihåg om det var nå strul med den eller inte. Men min andra bror fik hoppa in i en scen istället för killen som vill hämnas (kommer inte ihåg vad han hette, John Soliman spelade honom iaf). Scenen iaf är när han går in mot baren i regnet.

BTW så funderar de på lite fortsättningar till Tompta, bla en tv serie och en långfilm.. de gör testfilmning nästa vecka..
Låter helt klart intressant. Ska bli spännande att se hur det går.

/Balderk

kalcidis

Hero
Original boom boom sound inna di bash

Vill se filmen. Har för mig att snapphaneklanens förkämpar, Svenska Akademien, har en låt med.