Nekromanti Torka aldrig tårar utan handskar + Simon

solvebring

Superhero
Re: Torka aldrig tårar utan handskar

Laowai said:
Jag hoppas, biroll eller inte, att du får massor av branchuppmärksamhet iom det här, så kanske du kan landa en huvudroll (en riktig en) till nästa projekt. Det är inte mer än välförtjänt tbqfh.
Yeah, det hoppas vi ju alla. Och dessutom, snart blir det ju mer dunder och brak för Simon, med Call Girl. =)

Edit: Ja, han själv hann visst först! xD

gizmo

temporary sunshine

Forumsbio alltså, istället för forumsöl.

Laowai

Hero

Kan bli den första svenska filmen jag ser på bio på flera många år alltså =)

G

Guest

Guest

gizmo said:
Forumsbio alltså, istället för forumsöl.

Hell yes, forumsbio -
Vilken grym idé! :gremlaugh:

Helmgast

Jag gillade hur Paul var porträtterad i boken och blev ännu mer imponerad av rollfiguren i Simons tappning i TV-versionen. Starkt jobbat att kunna göra en så bra roll, ser mycket fram emot tredje avsnittet!

Troberg

Sinister eater

Jag får väl bara instämma i gratulationerna, om än bara som ombud (jag har inte TV själv, jag skippade det när de gick över till digitalt och jag insåg att jag bara använde andra digitala källor i vilket fall), men min sambo (som har ett jobb där TV-tittande ingår) var mycket imponerad (även om hon storbölade medan hon såg det...). Så, med tanke på att jag har all respekt för hennes omdöme, så får väl jag också instämma.

Cissi

Up to no good.

Jonas Gardell utlovar att "Paul" har en stor roll ikväll. Jag kommer se det med förväntan och en stor hög med näsdukar.

Mycket fint porträtt, Simon, mycket fint.

Bosse_UBBT

Swordsman

Som Svennis skulle ha sagt: Môcke, môcke fint. Bra spelat, bra drama - nog fan kom tårarna.

Sen är det ju ganska roligt att tredje förslaget som dyker upp om man Googlar Simons namn är "Simon J Berger flickvän". Damernas favorit!

(Jaja, om ni måste fråga: ja, jag googlade Simon. Ville veta när karln gick på Fridhem eftersom jag också spenderat tid där.)

Poseur

Swashbuckler

Sen är det ju ganska roligt att tredje förslaget som dyker upp om man Googlar Simons namn är "Simon J Berger flickvän". Damernas favorit!

Hahahaha! Det kallar man uppskattning ! :heart:

/Poseur

chrull

Stockholm Kartell

Bosse said:
Tredje? Det brukade vara alternativ två!

Cybot

Mest spelbar

Tja. Vi vet vad vi behöver göra om vi vill rekrytera fler tjejer alternativt (eller kanske främst!) homosexuella män till hobbyn.

Mer Simon på svenska rollspelskonvent :gremsmirk:

w176

Förlorad dotter

Herregud som jag gråterjust nu och som jag gråtigt mig genom serien.

Jag var ju på Just A Little Lovin i sommras, och spenderade en vecka med att lajva Aids och den här tidsperioden, samtidigt som jag var så sjuk (medicinbiverkningar inget allvarligt) att jag spenderade veckan med frossa och svårt svårt illamående. Det var en så nära upplevelse.

Nu har jag tagit mig genom tre timmar tvserie med tacksamhet. Gråtigt en masssa, men upplevt den där böandingen av rädslan för döden, sorg, kärlek, vänskap och lust.

Fruktansvärt bra.

Stormflare

Veteran

Simon, dags att uppdatera din avatar med bilden i DN från Call Girl? Inget är coolare än "svensk bad-ass-cop från 80-talet"? Plåster i ansiktet, backelit-telefon och mekanisk skrivmaskin i bakgrunden... ftw.