Nekromanti tortyr

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Re: Fantasi och tortyr

"Nä, man har ingen fantasi"

Äsch, du har förstås rätt. Vad fasen man än hittar på för elakhet så finns det redan minst 100 grejer som är mycket värre... Jag kände dock bara för att låta lite överlägsen för en gångs skull. :gremlaugh:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
oförtörnat

Men vad nu? Nu tycker jag inte du ska vara sån! Jag kör den lite mer diplomatiska metoden. Sen om inte det fungerar så pratar jag med dem till huvudena sprängs!

Äsch, bli inte förtörnad nu. Du var ascool som polis, mycket häftigare än min morbide polare som omedelbart gick på tortyrspåret. :gremlaugh: (förlåt Eric om du läser det här, slå mig inte... :gremwink: )

Tror vi skippar det där med sprängande huvuden nästa gång, lite väl sjukt kändes det som.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,469
Re: oförtörnat

Äsch, bli inte förtörnad nu.

Så lättförtörnad är jag inte! Haha! :gremwink:

Du var ascool som polis, mycket häftigare än min morbide polare som omedelbart gick på tortyrspåret.

Tack! Jag var iofs årtusendets mesigaste polis, men om du tycker det är coolt så är det upp till dig... :gremtongue:

Tror vi skippar det där med sprängande huvuden nästa gång, lite väl sjukt kändes det som.

Jo, det är nog en lämplig idé. En annan lämplig idé är nog att vi lägger ner just den här delen av diskussionen innan någon börjar känna sig förtretad... :gremsmile:
 
Top