Föreslår att nästa gångs diskussion handlar om vilken storlek som är den bästa på en hex i en hexkarta
Låter som ett bra disskussionsunderlag. Har en bok om att skapa hexäventyr.Föreslår att nästa gångs diskussion handlar om vilken storlek som är den bästa på en hex i en hexkarta![]()
Vi hade tänkt just 4 april då jag inte kan 11 eller 18 pga påsklov och bortrest. Men går ju att köra annat tema än hexes då, om du är mån om att inte missa just det.Jag tänkte be om att vi inte lägger nästa OSR-träff kring den 3:e, 4:e, 5:e april, då min fru fyller år då och jag gärna inte vill missa osr-häng heller! @P.eLL.e och @MalcolmLittle
Det var mest att jag inte ville missa trevligt häng och bra diskussioner generellt.Vi hade tänkt just 4 april då jag inte kan 11 eller 18 pga påsklov och bortrest. Men går ju att köra annat tema än hexes då, om du är mån om att inte missa just det.
Yes, den 4:e är det också ungefär en månad sedan senaste, och är ett par veckor ifrån vanliga forumölen, så får bli dåDet var mest att jag inte ville missa trevligt häng och bra diskussioner generellt.
Sett till det schema så är det bara att köra då, men troligtvis kommer jag att inte kunna delta.![]()