En annan möjlighet är att du hojtar närhelst du är i krokarna, så drar vi ihop en impromptu nördöl. Vi i kärngänget är sällan nödbedda.Inbjudan låter väldigt bra! Skall undersöka om jag kan försöka pricka in en pubträff samtidigt som min fru skall till japanska ambassaden och få nytt pass. Annars är jag oerhört sällan i Stockholm. Men jag, min fru och våra två barn har planerat att åka till Stockholm till våren och stanna en långhelg. Detta då jag vill att mina barn skall känna till Stockholm lika väl som de känner till Tokyo. Så om ni har en pubträff helgen vi väl åker så tittar jag väldigt gärna in!
”Lyckligtvis”, ska det endast vara en person som betett sig illa.Vet ni om det varit samma person eller olika de två gångerna det hänt?
Jag står fast vid att alla människor bör någon gång i sitt liv jobba i serviceyrke så man får en uppfattning om hur det är. Då kanske de inser att man inte kan uppföra sig hur som helst.
Liksom det är inte svårt att vara dräglig, människor skärp er.
Vad bra att WRNU-boken med alla självporträtten precis släppts. Då kan personalen enkelt identifiera förövaren. Denne kan sen få dokumentera alla forumets definitioner och begreppstolkningar som straff!”Lyckligtvis”, ska det endast vara en person som betett sig illa.
Jag tror inte personen är på detta förum alls. MEN jag har lagt samma text på alla ställen vi haft kommunikation flr munkconVad bra att WRNU-boken med alla självporträtten precis släppts. Då kan personalen enkelt identifiera förövaren. Denne kan sen få dokumentera alla forumets definitioner och begreppstolkningar som straff!
//EvilSpook