Jo, sommaren är rent allmänt ganska torr på nyheter inom rollspel, vilket säkerligen beror på att folk har semester och därmed inte kan skicka ut pressmeddelanden, samt att företagen väntar med att ge ut saker till efter sommaren. Undantaget är väl gencon där en hel del nyheter brukar presenteras, men det har vi tyvärr inte följt upp i år.
Dessutom är många av oss inom redaktionen på semester eller har annat för oss, vilket minskar möjligheten för oss att uppdatera något. Sen är det så att som vi skriver på sidan så är nyheterna beroende av att våra besökare skickar in nyheter till oss då vi omöjligen kan ha koll på allting, speciellt på intressanta men kanske lite mer obskyra spel. Där är det ganska viktigt att någon som är intresserad och besöker deras sidor ofta även skickar in info till oss när det händer något.
Andelen folk som skickar in saker till oss är väldigt låg, och det är i stort sett bara företag eller någon med egenintresse som skickar in, vilket är lite tråkigt. Jag hade hellre sett att ni besökare hjälps åt att ge varandra intressant information.
Och som jag alltid försöker påpeka, jag ser väldigt gärna att ni skickar in saker till oss att lägga upp på sidan istället för att skriva det här på forumet där endast ett fåtal kommer se det.