...väntar tills Baldyr hittar detta inlägget och han ger dig adressen du ska skriva suscribe till... Jag är i skolan just nu och har inte tillgång till adressen.
Trakorien-listan kommer att flytta inom kort, varför jag inte vågar lova att prenumeration fungerar smärtfritt under den närmaste tiden. Men om du skickar ett e-brev till mig (baldyr@hobbyspel.com) så ska jag se till att du blir uppskriven på den nya Trakorien-listan så fort den aktiveras.
/Pauli "Baldyr" Paananen, moderator för Trakorien-listan
Jaa, mannen, den skulle väl flyttas så att den kunde modereras enklare, eller hur det nu var. Efter problemen med virus-utskicket. Hur gick det med det där förresten, fick du något virus?
nopp fick inget virus.. jag öppnade endast en txt-fil och den var inte smittad. Jag är mer clean än en guldtandad hallick nyss utkommen från fängelset.
Jovisst verkar vi dela intressen... Porträttet är förresten taget under förberedelserna inför den första reunion-konserten i Globen.
Fråga inte varför jag är utspökad till just kattmannen...
/Baldyr as the Catman
Peter Criss:
"Never say never with KISS. Next thing you know, Gene will be saying we're taking a rocket ship and doing a concert on the moon. One small step for KISS, one giant leap for rock and roll...well... Something like that."
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.