Nekromanti Tre goda ting.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
1. Jag hittade en sedan länge bortglömd flanellskjorta i garderoben i morse. Fantastiskt skön.
2. Pannkakor till frukost!
3. Ett lantbröd står på jäsning, det blir nybakat för första gången i år!

Dela med dig av tre goda ting ur din tillvaro idag!

chrull

Stockholm Kartell
1: Kan inte bestämma mig för om det blir pannkakor eller scones till frukost. Ett mycket angenämt problem.
2: Sårskorpan är borta. Kliandet går mot sitt slut!
3: Idag börjar Reign of Winter på riktigt. Passande nog så skiner solen och våren verkar ha bestämt sig för att vara här.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
1: Sovit ut riktigt ordentligt idag, hemskt skönt, känns som att det var länge sen sist.
2: Jag tror Nor Bannog III och IV är redo, kanske ska unna mig en provutskrift idag för att se om det stämmer.
3. Ikväll är det konsert med barockmusik med nybygd kistorgel, vokalensemble, stråkar och sångsolister i grannbyn och minst tre goda vänner som jag sällan träffar kommer att vara där.

Björn Wärmedal

Björning Wheel
1. Köket är rent. Det var alltför länge sen sist. 2. Födelsedagskalas idag! 3. Ska ut på en härlig långpromenad i eftemiddag.

gizmo

temporary sunshine
1. Min simkompis är tillfälligt med igen, så jag slipper den utdragna motivationskamp mot mig själv en lördag morgon. Men bara packar ihop och går och då var det gjort.
2. Ute med solglasögon första gången i år.
3. Man tipsade mig igår hur man fixar växlar på cykeln under farten när de inte är rätt inställda. Testat imorse och det är ju så lätt och funkar hur bra som helst! Ja, jag vet det är skamligt att jag inte kunde det förut.. desto roligare att äntligen ha lärt sig.

pappa

STOCKHOLM KARTELL
1. Jag har precis spraymålat ett renhuvud i trä, blev sjukt snyggt. Mintgrönt.
2. Jag tror att jag hittat hur jag ska typa alla rubriknivåer i Symbaroum. Känns jäkligt stabilt och bra.
3. Ikväll samlas vi ute i obygden och vältrar oss i mat, öl och Cards Against Humanity. Pepp!

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
1. Skinkmackor med skivad gurka och ett glas mjölk. 2. En vårprommenad i solen. 3. En flyktig flört.

Anchorman

Swashbuckler
1. grönsaker med dipp framför en rolig film 2. Även om det inte blev någon fisk så var det en skön cykeltur och en härlig förmiddag nere vid sjön 3. Öl!

chrull

Stockholm Kartell
Dante;n11237 said:
1. Chrull
2. Vitulv
3. Kribba
Världens bästa spelgrupp när det kommer till kategorin "rollspela som dumma fån"!

Nero

Warrior
1. Everton 3-0 mot Arsenal (håller på Everton)
2. Vinst i Svea Rike brädspelet, nån sorts poetisk rättvisa efter att förlorat den 35e rundan av 35 i Paths of Glory
3. Trevligt Kobra på SVT om svenska datorspelundret.

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
1. Jag körde ett rejält träningspass på gymmet igår. Det känns bra i kroppen idag.
2. Min projektledare berättade nyss att en "grej" som hade tvärnitat förra veckan nu ska rulla på enligt plan den här veckan.
3. Mitt skrivande porlar som en yster vårbäck.

soda

Warrior
1. Floursköljning på kontoret (wtf)
2. Det är städat och handlat hemma
3. En lista på tre känns för kort! :)

Sia

Veteran
1. Från att ha varit febrig och frossig i lördags mår jag bättre nu 2. Haft ett riktigt inspirerande telefonsamtal idag 3. Hoppar in och jobbar extra på gamla jobbet, det var ett tag sedan sist!

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
1. Det är vår, på riktigt! När jag var ute med hunden i morse hade jag varken mössa eller vantar, och jag frös inte. Dessutom kvittrande fåglar.
2. Både ägg och mjölk går ut i dag: Pannkaksfrukost, igen!
3. DeBracy, Gnomvid och Krank gör en hjälteinsats och ordnar så att även om jag inte själv kan komma till GothCon kommer OKULT att vara där.

IcarusDream

Anti-populist
1 - Att det är Gothcon nästa helg
2 - Att mitt morgonkaffe var riktigt gott
3 - Att imorrn är det söndag, vilket betyder Mundana Victoria, min megakampanj i Eon

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
  1. Treo.
  2. Första dagen denna vecka som jag inte känner mig stressad.
  3. Vi ska spela Leviathan idag.