Nekromanti Tre goda ting.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
1. Vaknade av mig själv innan alarmet ringde med minnet av en superbra kram jag fick i en dröm. Soligt var det också!
2. Har varit på en fortbildningsdag och lärt mig nya intressanta saker. Dessutom var det en jättegod choklad och hallonkaka till fikat.
3. Jag lyxade till det med chorizo och ugnsstekta rotsaker till middag. Det var gott.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
1. Min Roguelike/Elite hybrid har nu nått sådan mognad att man faktiskt börjar se konturerna av någon sorts spel.
2. Solen är här, och det bjöds till grill-lunch på jobbet. <burp>
3. Jag var ute och fotograferade vid Umeås broar igår och förhoppningsvis finns det lite fina bilder på rullarna i kameraväskan nu.

Ram

Skev
1. Min rygg blir bättre, sakta men säkert. Hopp om liv, fanns inte mycket av den varan för 10 dagar sedan. 2. Jag och kontten har askul spelandes Forbidden island. Alla hoppar mer eller mindre upp och ner när ö-skrället försvinner under oss. 3. Grillsäsongen är igång. I kväll blir det kyckling och haloumi. Därtill har jag lärt mig dricka IPA så det får bli ett par St Eriks till. Livet är gott.

PAX

Jordisk Äventyrare
Tre hobbies, eller vad man kallar det nu för tiden.

RC Racing - för det är kul, tekniskt och adrenalinhöjande.
Rollspel - nya tag nu. Kampanjerna har vilat för länge och det ska bli kul att sätta pennan i arbete igen.
Airsoft - för att det är jäkligt kul, skogsmulle för 18 plussare och adrenalinet åter igen.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Trenne goda ting från gårdagen: 1. Groderotik! 2. Att höra storlommen. 3. Galet gott med nåt caesarsalladsaktigt.

Björn Wärmedal

Björning Wheel
1. Jävlar vilken inkomst-boost det blev den här månaden! :D
2. Snart Grottröj! Sjukt pepp och har skrivit ut karaktärer!
3. nakedknightinn.blogspot.com <-- reggad nu. Kommer bli awesome.
Hans E Magnusson said:
"nakedknightinn.blogspot.com" tycker du borde göra som Debbie och koppla bloggen till Facebook, lättare att följa då.

Tre goda ting för denna dag.

1. Det är lördag. det är alltid trevligt.
2. Jag har fått veta att jag inte behöver äta av salladen min tjej köpte ingredienser till igår
3. Ska till stugan över dagen

men finns dock alltid något negativt. jag ska kratta runt stugan och jag hatar att kratta :(

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
1. 50-årsfirande på Gondolen igår.
2. Spelning på 30- och 40-årsfirande ikväll.
3. 50-årsfirande imorgon.