The_Gorger
Hero
Liero, är väldigt skoj.
Dessutom ett tvåspelarspel ,så du kan spela med dina vänner på bussen. Det är typ worms i realtid.
Dessutom ett tvåspelarspel ,så du kan spela med dina vänner på bussen. Det är typ worms i realtid.
Jag vill även passa på att rekommendera tvåan: X-Com: Terror from the Deep. Jag har spenderat MÅNGA timmar med de båda spelen och även om de ser rätt lika ut så är tvåan betydligt svårare och ger mer tillbaka om man lägger ned tid på det.Ufo
Behöver jag närmare förklaring? Rädda världen från utomjordingar..
Jodå, det är bra, men trean är mycket bättre. Jag har spelat genom både 1, 2, 3 och 4 och trean är den i särklass bästa. Dess pausade realtid är mycket smidigare, de olika organisationerna i staden och deras inbördes bråk är underhållande och retrodesignen på fordonen är bara så läcker.Jag vill även passa på att rekommendera tvåan: X-Com: Terror from the Deep.
Ok, jag har bara hört så mycket dåligt om spelet att jag inte ens testade det. Det kanske man borde göra. Tack för tipset i alla fall.Jodå, det är bra, men trean är mycket bättre. Jag har spelat genom både 1, 2, 3 och 4 och trean är den i särklass bästa. Dess pausade realtid är mycket smidigare, de olika organisationerna i staden och deras inbördes bråk är underhållande och retrodesignen på fordonen är bara så läcker.
Jag brukar sikta på en drake varannan runda, var tredje tidigare i spelet. I början av spelet är billiga varelser som unicorn och phoenix bra att horda med. Unicorn är speciellt trevliga, eftersom de kan teleportera direkt till nyckelmål.Men lyckas man dra ut på det så är den endå ganska kul att sitta där i sitt torn och var sjätte runda trolla fram en ny magiskvarelse
Kan man? Har bara grund versionen. Kommer det i expantionen eller?(speciellt när man kan göra magiska föremål)