Troberg Sinister eater Joined 27 Jun 2001 Messages 17,659 3 Mar 2004 #1 Idag (onsdag) är sista inlämningsdag. Har ni några fler bidrag måste de alltså in idag, annars är det för sent! Ni som inte har lämnat in har alltså fortfarande lite tid att visa att ni inte är ryggradslösa krakar.
Idag (onsdag) är sista inlämningsdag. Har ni några fler bidrag måste de alltså in idag, annars är det för sent! Ni som inte har lämnat in har alltså fortfarande lite tid att visa att ni inte är ryggradslösa krakar.
S Sereg_UBBT Swashbuckler Joined 17 May 2000 Messages 2,486 Location Sektor 242, Norra hemisfären 3 Mar 2004 #2 men så bra. Då har jag några timmar på mig... jag började visserligen för typ en timme sedan, men jag skall nog hinna ;-)
men så bra. Då har jag några timmar på mig... jag började visserligen för typ en timme sedan, men jag skall nog hinna ;-)
Troberg Sinister eater Joined 27 Jun 2001 Messages 17,659 3 Mar 2004 #3 men så bra. Då har jag några timmar på mig... jag började visserligen för typ en timme sedan, men jag skall nog hinna Click to expand... Tala inte om det för någon, men jag kollar inte förrän i morgon på morgonen, så du har några timmar extra.
men så bra. Då har jag några timmar på mig... jag började visserligen för typ en timme sedan, men jag skall nog hinna Click to expand... Tala inte om det för någon, men jag kollar inte förrän i morgon på morgonen, så du har några timmar extra.