Nekromanti Trobergs Dogmautmaning 2004 - Vinnarna!

Rising

Vila i frid
Re: ?-tal

Nu fick jag lite dåligt självförtroende för att jag inte nämnde något om ditt bidrag i min recension. Jag tycker visserligen att denna kategori är rätt ointressant för egen del (för när jag definierar rollspel så blir det en definition som enbart ett par ordbajsare på forumet kan ha någon nytta av), men jag tycker att det kan vara en mycket viktig del i själva kompendiet, så självklart är det synd om ett sådant viktigt arbete inte får någon bekräftelse.

Bra jobbat.

CGH

Warrior
Re: ?-tal

Nu fick jag lite dåligt självförtroende för att jag inte nämnde något om ditt bidrag i min recension.
Det är ju inget krav alls. Ingen stor skada skedd.

men jag tycker att det kan vara en mycket viktig del i själva kompendiet
Det är frågan. Kompendiumet når nog inte så många som inte redan är insatta i rollspel. Eller har jag kanske fel?

Syftet med mitt inlägg var väl mest att göra reklam för att skriva till kategorin. Jag skulle faktiskt tycka det var intressant att se vad andra skrev om det här. Sen var det ju lite navelskådning i problemen med att jag var ensam, men det här är som sagt ingen stor grej, men tack ändå.

Havoc

Swordsman
Jag tänkte läsa och rösta men jag hade inte tid den veckan och dessutom trodde jag att tiden var mycket längre. Ge oss minst fyra veckor att läsa och rösta!