Nekromanti Trobergs Dogmautmaning 2005 - Bidrag 2005-02-27

Troberg

Sinister eater
Här är listan över bidrag. Om ert bidrag saknas så sig till bums.

2005 - Ett Nutidsrollspel
Ankorna i parken
Bestar i Carbasal
Bestiaria
Blå Himmel
Bortom Barri?ren
Cytherea
d12 - Rollspelet
Den heliga Graal
Febris
Finn mig bortom jagets teater
Lone Wolf and Cub
Mahou Shoujou Kishu Apocalypse 4ever
Memoria-Gargoyles
Nattdjur
Parafras 2000
Playing the Pan-glarkian blues
Protest
Rollspelsjakten
Santiago
Skådespelet
Solokärlek
South Park
Storebror
Tempora
Zonkpop Lite

Dessutom är följande inlämnat som bidrag men saknar synopsis. Om inte en synopsis inkommer snarast så skriver jag en själv. Jag gör mitt bästa, men lämnar inga garantier.

Elementaris

De som inte är riktigt klara än har några timmar på sig. Lämna gärna ett PM till mig om att det är på gång och när ni tror att det är klart. Som jag sagt i ett annat inlägg, bidrag är kul. Trobergs Dogmautmaning handlar mer om att skapa än om att tävla, så jag tänker inte krångla om några timmar hit eller dit. Jag vill dock bli klar snarast idag, så få tummen ur och lägg på ett kol, när kompendiet är klart är det försent.

Edit: Ett litet tips om ni har bråttom. Installera inte SP3 till Win2000. Den fuckade upp min dator bigtime.

Sodivra

Champion
Hmm, äsch.

Jag låtsades som mitt sarkastiska gamla bidrag "Prestigejägare" inte fanns, men när jag tittade på det igen var det ändå lite charmigt. :gremsmile:

Om du har tid och ork, så släng in det i kompendiet för all del. Synopsis:

Layout är för PRESTIGEJÄGARE!

Quadrante

Grisbonde
Jag saknar tre bidrag från det gångna året.

Man bestämmer förvisso själv om man vill delta.

<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD"> dessa - Dixieland after dark -- Svenska sagor -- Omvänt </font></td></tr></table>

Radagast

Swordsman
Re: Jag saknar tre bidrag från det gångna året.

Omvänt fanns bara som preview, och har inte gjorts klart (blev två andra bidrag från mig istället) Omvänt kanske blir klart, kanske inte, jag vet inte just nu.

// Radagast

Troberg

Sinister eater
Re: Jag saknar tre bidrag från det gångna året.

Jag har varnat via inlägg, både här och på rollspelsmakarforumet, och via PM. Jag kan bara anta att de ville putsa vidare på sina spel.