Nekromanti Trobergs dogmautmaning...

Pale Imp

Swordsman
Gaah.. det var ju nyss en diskussion om det som innehöll länken till förra årets regler (eftersom den officiella starten kommer i februari).

Eftersom jag är väldigt lat och föredrar att andra arbetar får du söka upp den själv. det är bara att söka på 'dogmautmaning' så hittar du den.

Krille

Super Moderator
"Var finns reglerna för deltagande?"

Här.

Observera att GPL inte är ett krav och att man får använda en vanlig spelkortlek.

Troberg

Sinister eater
Var finns reglerna för deltagande?
De kommer när utmaningen startar, dvs 2004-02-01. Om du söker fram de gamla (eller tankar hem förra årets bidrag, de finns där också) och följer dem så ska du inte behöva göra några stora modifikationer för att passa årets regler.

Och snälla, kan folk sluta starta nya trådar kring utmaningen så fort ni har en fråga? Häng på någon av de befintliga istället, det blir prydligare så.

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Lessen för detta, skulle messat dig istället men begick ett tankefel. F'låt.

Troberg

Sinister eater
No problem [ANT]

Jag bara såg en trend och tyckte det var dags att bromsa den. Det var inte speciellt riktat mot dig.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Re: No problem [ANT] [OT]

Kanske börjar bli dags att sätta en låst häftstiftad post i det här forumet med den information som finns tillgänglig nu, och sedan ersätta den med de nya reglerna i månadsskiftet

Troberg

Sinister eater
Re: No problem [ANT] [OT]

Kanske börjar bli dags att sätta en låst häftstiftad post i det här forumet med den information som finns tillgänglig nu, och sedan ersätta den med de nya reglerna i månadsskiftet
Kanske det. Jag skriver en sådan så får vi som om någon nålar den.