Nekromanti Trobergs dummaste utmaning hittills!

Troberg

Sinister eater
Re: Super Evil Spoiler of Ultimate Doom

Killen som återberättar hela grejen för snuten är i själva verket Keyser Soze
Är han det? Är det inte bara så att han hörde namnet och spann vidare på historien, på samma sätt som han spann vidare på all annan info som snuten råkade ge honom? Han var säkert hjärnan, men var kan Keyser? Finns Keyser alls?

Johan K

Gammal & dryg
huh ??

Ehhhhh !!
Jag måsnte ju nominera SW-filmerna... De måste ju vara de mest förutsägbara som finns.... :gremgrin:

/ Johan K, som är trött & matt

trinker

Warrior
Re: Fler

Till Matrix Revolutions:
<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD">[color:"#DDDDDD"] Neo dör inte alls. Man får ju inte veta vad som händer med honom.. Han ligger bara där och så slutar den scenen </font></td></tr></table>

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Men jag förstår inte varför någon skulle vilja spränga brons. Det är klart, metallen i sig är helt värdelös (även om inte Kornella håller med) men det är väl ingen anledning att bli arg?

Vandal!

/Vulf

Man Mountainman

Storsvagåret
Ditt liv
<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD">[color:"#DDDDDD"] Du dör på slutet </font></td></tr></table>
Jag ser inte så mycket film, okej?

Man Mountainman

Storsvagåret
Ålrajt! En till!

Pulp Fiction
<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD">[color:"#DDDDDD"] Travolta dör på slutet. Eller i mitten. Eller... hur var det nu? </font></td></tr></table>

Pom

Swashbuckler
Mer TV!

Rapport:

<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD">[color:"#DDDDDD"] Det blir väder på slutet! </font></td></tr></table>