Nekromanti Trollkarl i???

Ymir

Liten kantbaron
Självklart, en hel kasse. Att så måste vara fallet avslöjas ju ganska tydligt i 'Mystik & Magi' samt 'Dvärgar'.

Men om du inte vet, varför kan du inte hitta på själv? Det är väl upp till dig som spelledare att bestämma var det finns dvärgtrollkarlar och inte?

- Ymir, som skulle önska sig mer konstruktiv debatt

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Utan en sekunds tvekan! Men bara elementarmagiker (är det ett ord? Det jag menar är i alla fall de fyra elementen - eld, luft, vatten och... öhhh... choklad? Nej just fasen, jord var det kanske... *glömmer alltid ett element*)...

Och räkna inte med att hitta så många drezindvärgar där :gremsmirk:.

Ymir

Liten kantbaron
Re: Lättja

Men inte för lat för att posta ett foruminlägg om saken, och få femtielva olika mer eller mindre spydiga svar?

- Ymir, efterlyser fortfarande konstruktiv debatt

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Lättja

"Men inte för lat för att posta ett foruminlägg om saken, och få femtielva olika mer eller mindre spydiga svar?"

Som ditt eget inlägg till exempel Herr Moderator?

Ja

Kharzim-Renk-Ghor är faktiskt det största dvärgafästet av dem alla, med sina 180.000 invånare så slår det andra fästen med hästlängder!

Mvh Victor Palm...

...Som skrev invånare med fet stil för att andra ska uppmärksamma det, jag har sett många här på forumet skriva innevånare.

DAKRilla

Hero
Re: Ja

"jag har sett många här på forumet skriva innevånare."

Tja, båda (även invånare) är rättstavade och betyder precis samma sak, d.v.s medborgare, typ.

Oops

Då gjorde jag bort mig ordentligt.:gremcrazy: Anledningen till att jag sade det var att det enda stället jag har sett/hört innevånare är här på forumet.

Mvh Victor Palm...

...Som ska läsa igenom hela SAOL.