Nekromanti Trollspel i limbo?

Minimoni

Homelander
Hej! Ni som läst min tidigare tråd vet att jag ska dra igång en kampanj i rollspelet Viking. Jag har alla böcker till spelet i tryckt-form och har därmed egentligen allt jag behöver, men att ha allt som pdf skulle underlätta. Jag reggade mig på Trollspel.se för många år sedan och har därför kunnat hämta hem grundboken som pdf, nu vill jag ha resterande äventyr och moduler som pdf och det är här problemen börjar. Jag vet inte om ägaren till Viking rollspelet eller någon som känner denne finns på forumet men då rollspelssverige inte direkt är gigantiskt så gör jag ett försök.

Jag skickade ett mail till den emailen som det länkas till på trollspel.se hemsidan och bad där att få uppgradera mitt konto till ett så kallat "Jarl" medlemskap... Då ska man tydligen bli kontaktad av sidans ägare som via paypal ger en möjlighet att betala 180kr och då får man som användare möjlighet att under ett års tid ladda ned övriga böcker som pdf.

Kruxet här är att jag efter upprepade försök inte får svar från sidans ägare och har därmed inte möjlighet att betala 180kr för modulerna. Så är det någon som har någon som helst kontakt med trollspel.se ägaren och därmed ägaren till Viking, så säg gärna till att jag gärna vill ha tillgång till övriga moduler och vill betala för dem...

Tack på förhand även om det skulle visa sig att ingen här vet något.

Med vänlig hälsning, Minimoni