Jag tror seriöst att de tagit ned trailern nu.Recca said:Länken funkar inte.
Ja, konstigt... :/solvebring said:Jag tror seriöst att de tagit ned trailern nu.Recca said:Länken funkar inte.
... På FB har de skrivit: "Så, nu har ni fått se en extra lång sneak preview av trailern. Jättekul att höra vad ni tyckte, tack för feedback! Vi lägger upp lite bakommaterial inom kort, och sen dyker trailer 2 upp."
Weird!
RiotMinds via FB: "Trailern för Tronländaren fick över 3500 visningar på en dag!Recca said:Ja, konstigt... :/solvebring said:Jag tror seriöst att de tagit ned trailern nu.Recca said:Länken funkar inte.
... På FB har de skrivit: "Så, nu har ni fått se en extra lång sneak preview av trailern. Jättekul att höra vad ni tyckte, tack för feedback! Vi lägger upp lite bakommaterial inom kort, och sen dyker trailer 2 upp."
Weird!
Jag håller med!!Möller said:Jag gillar väl egentligen intiativet men
var är Simon!? Kom igen, du kan inte göra en filmadaption av ett svenskt rollspel utan att ha med Sveriges mest kända rollspelare som dual-classar som skådis.
Sen kan jag inte hjälpa att notera 1900-talets industriskogar som de vandrade runt i ... =)
I would pay to see that movie.Simon said:Jag håller med!!Möller said:Jag gillar väl egentligen intiativet men
var är Simon!? Kom igen, du kan inte göra en filmadaption av ett svenskt rollspel utan att ha med Sveriges mest kända rollspelare som dual-classar som skådis.
Sen kan jag inte hjälpa att notera 1900-talets industriskogar som de vandrade runt i ... =)
Recca said:I would pay to see that movie.Simon said:Jag håller med!!Möller said:Jag gillar väl egentligen intiativet men