Kexet
Sitter här och smular
(Med risk för fel forum, Moderatorn månde flytta mig)
Hittade den här tråden, låter ju spännande.
@Dimfrost skrev lite intryck av själva spelet här
Hittar dock ingen recension på forumet. Lyssnat ett par AP-poddar men det säger ju inte mkt om spelet i sig. Man vill ju kasta sina surt förvärvade sekiner på glädje, så nån därute som (har spelat det?) kanske vågar sig på en liten recension?
Hittade den här tråden, låter ju spännande.
RECENSION - Fabulous! - The Troubleshooters
Fabulous! är ett äventyr till The Troubleshooters av Gabrielle de Bourg. Scenariot är ett ”Quickstart” äventyr som kan spelas antingen med grundboken eller bara med quickstart reglerna som släppts separat. Det är snabbt att komma igång och spela. Innan vi börjar, scenariot är VANSINNIGT snyggt...
www.rollspel.nu
@Dimfrost skrev lite intryck av själva spelet här
Korta intryck av rollspelsprodukter
Jag läser eller skummar igenom rätt mycket rollspelsgrejer. Ofta har jag något att säga om dem efteråt, men för lite för att motivera en separat recensions- eller diskussionstråd. Därför tänkte jag att en sådan här tråd kunde vara lite givande. Häng gärna på.
www.rollspel.nu
Hittar dock ingen recension på forumet. Lyssnat ett par AP-poddar men det säger ju inte mkt om spelet i sig. Man vill ju kasta sina surt förvärvade sekiner på glädje, så nån därute som (har spelat det?) kanske vågar sig på en liten recension?